بهره‌برداری ۴۶ هزار مسکن مهر در مازندران طی نیمه اول سال آینده

۲۸م آذر ،

وزیر راه و شهرسازی از بهربرداری ۴۶ هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران در نیمه اول سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، علی نیکزاد امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی،علمی و رونمایی ثبت فرهنگ و آیین‌های عاشورایی استان مازندران که با حضور رییس جمهور در دانشگاه صنعتی انوشیروانی بابل برگزار شد اظهارکرد: مسکن مهر یکی از کارهای انقلابی در دولت نهم و دهم است.

وی افزود: تامین مسکن مردم از گفتمان‌های امام راحل (ره) و مورد تاکید بزرگان دین است که اثر آن در اقتصاد،اشتغال، کاهش تورم، خودباوری، تسهیل در امر ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و رضایت‌مندی مردم از دولت است.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در سال ۸۵ حدود دو میلیون و ۹۲۰ هزار نفر در قالب ۷۸۳ هزار خانوار در ۷۴۰ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای مازندران زندگی می‌کردند.

نیکزاد با بیان اینکه در دولت نهم و دهم عملیات احداث ۲۰۹ هزار واحد مسکونی در مازندران آغاز شد گفت: پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات کم بهره توسط دولت در مازندران سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۱ هزار واحد مسکن مهر در شش ماهه اول امسال در شهرها و روستاهای مازندران افتتاح شد گفت: مقرر شده امسال ۵۲ هزار واحد مسکن مهر در این استان افتتاح شود که تاکنون ۲۰ هزار واحد آن افتتاح شده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ۱۱ هزار و ۳۲ واحد مسکن مهر در مازندران امروز با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد : ۴۶ هزار واحد مسکن مهر در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد .

وی با اشاره به اینکه از هفته دولت تاکنون ۱۰۰ کیلومتر از راه روستایی در مازندران آسفالت شده است، گفت: امروز با حضور رییس جمهور این راههای روستایی در مازندران افتتاح می‌شود که با افتتاح این راه‌ها درصد برخورداری از آسفالت راه روستایی به ۵۷ درصد می‌رسد.

نیکزاد پروژه‌های محور هراز، فیروزکوه، آزاد راه تهران – شمال، فرودگاه رامسر، کمربندی ساری و کنارگذر بابل را از جمله دیگر پروژه‌های در حال اجرا در این استان برشمرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.