بهره برداری از “مسکن مهر” مرودشت تا پایان امسال

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در جریان بازدید از پروژه های مسکن مهر مرودشت از بهره برداری این پروژه های مسکن تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، عشایری اظهار داشت: در شهرستان مرودشت ۲ پروژه ۱۰۴۰ واحدی و ۱۲۸۰ واحدی مسکن مهر را داریم که ان شاءا… تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید و به صاحبانشان تحویل خواهیم داد.

وی خاطرنشان ساخت : پروژه ۱۰۴۰ واحدی مسکن مهر مرودشت دارای ۶۵ بلوک است که هر بلوک ۱۶ واحد در ۴ طبقه را دارد و زیر بنای مفید هر واحد نیز ۸۵ متر است.

هوشنگ عشایری با اشاره استفاده از فناوری های نوین ساخت و ساز در مسکن مهر مرودشت به یاد آور ساخت: در این پروژه از قالب های در جا در کارگاه به صورت سالن تولید دیوارها و پارتیشن های بتنی استفاده شده و دارای ستون و تیر بتنی نیست و دیوارها به عنوان باربر و عضو سازه عمل می کند.

وی با بیان این که ساختمان سازی با استفاده از فناوری های نوین ساخت از نظر سرعت و کیفیت مزیت های بیشتری نسبت به شیوه های سنتی دارد اظهار داشت: پروژه ۱۲۸۰ واحدی مسکن مهرمرودشت نیز ۸۰ بلوک دارد که هر بلوک ۱۶ واحد در ۴ طبقه ساخته شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خاطرنشان ساخت: سیستم ساخت این بلوک ها نیز به صورت LSF است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.