بهره برداری از دو هزار واحد “مسکن مهر” پردیس تا پایان آذرماه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

هدایت گفت: دو هزار واحد مسکن مهر تا پایان آذرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود و ساخت تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ به اتمام می‌رسد.

مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، با بیان اینکه تا پایان آذرماه امسال دو هزار واحد مسکن مهر در شهر تازه پردیس به بهره برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر بخشی از این واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده شده است و تعدادی از آن‌ها به سبب نداشتن زیرساخت‌ها تا پایان آذرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.  

وی در ادامه یادآور شد: این دو هزار و احد مسکن مهر مربوط به فاز ۳ است.  

هدایت در ادامه اظهار داشت: تحویل واحدهای مسکن مهر فاز ۸ که دره بهشت نام دارد از اوایل سال بعد آغاز می‌شود و تا پایان سال ۹۴ ادامه دارد.  

مدیرعامل شهر تازه پردیس در ادامه افزود: هر کدام از واحدهای مسکن مهر که در فاز ۸ آماده و زیرساخت‌های آن به اتمام برسد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.  

هدایت در خصوص فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس نیز گفت: تحویل این واحد‌ها نیز ازسال بعد آغاز می‌شود و تا اواسط سال ۹۴ به طول می‌کشد.  

مدیرعامل شهر تازه پردیس با اشاره به اینکه فاز ۵ مسکن مهر پردیس توسط انجمن انبوه سازان در حال ساخت و ساز است گفت: اواسط سال ۹۳ تحویل واحد‌ها آغاز می‌شود و تا پایان سال ۹۴ به اتمام می‌رسد.  

هدایت با اشاره به اینکه وزارت نیرو در تأمین خدمات زیرساختی همکاری خوبی ندارد گفت: از وزارت نیرو برای تأمین انشعابات آب و برق واحدهای مسکن مهر پردیس اصلا رضایت ندارم و باید همکاری خود را در این زمینه افزایش دهد.  

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه تصریح کرد: وزارت نیرو در پروژه‌های تازه تنها باید آب و برق این واحد‌ها را تأمین کند و خود وزارت راه و شهرسازی تمامی شبکه‌های آب و فاضلاب این واحد‌ها را انجام می‌دهد.  

وی در ادامه توضیح داد: ۱۲۰ پیمانکار در پروژه‌های مسکن مهر مشغول به کار می باشند که دو نفر از پیمانکاران به سبب عدم همکاری و کند بودن سرعت پروژه‌ها از ادامه کار محروم می‌شوند.  

هدایتی در ادامه اظهار داشت: ساخت پروژه‌های مسکن مهر به سرعت در حال پیشرفت است و تمامی روبنا‌ها و محوطه سازی در این پروژه‌ها در حال انجام است.  

هدایت در خصوص شرکت نکردن در نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی گفت: سعی می‌کنیم تا چند ماه آینده یک نمایشگاه مستقل برای پیشرفت کارهای مسکن مهر و پاسخگویی به سوالات متقاضیان راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.