بهروان: سقف قرارداد باید حذف شود

به گزارش ایرنا، ‘غلامرضا بهروان’ تصریح کرد: هیچ مدرکی درباره عدم رعایت سقف قرارداد از سوی هیچ تیم یا بازیکنی دریافت نکرده ایم اما از نهادهای مرتبط با تیم ها مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ورزش و جوانان خواسته ایم این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: متاسفانه تیم های لیگ برتری ایران به رده های پایه توجه زیادی نمی کنند و فقط پنج دهم درصد بودجه های باشگاه های فوتبال ایران صرف تیم های پایه می شود. کارهای فرهنگی هم کمتر از نیم درصد در این بودجه سهم دارد درحالی که ۶۵ درصد هزینه های باشگاه ها برای دستمزد بازیکنان و مربیان هزینه می شود.

بهروان درباره مسابقات جام حذفی گفت: حذف این رقابت ها خواسته کارلوس کی روش نبود. هیات رییسه فدراسیون تشخیص داد که بازیکنان از نظر بدنی آمادگی این تعداد مسابقه را در طول یک فصل ندارند و نمی توانند در تیم ملی آمادگی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: هنوز لغو این مسابقات قطعی نشده است و پس از برگزاری جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا همه چیز مشخص می شود. اگر قرار باشد جام حذفی را برگزار کنیم پیش بینی های لازم برای برنامه ریزی این رقابت ها شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۰۲۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.