“به امثال مرتضوی‌ها در ایام فتنه نیازمندیم”

یکی از نمایندگان حامی دولت در مجلس نهم، در گفتگو با سایت حامی دولت “شبکه ایران”، از برخورد قضایی با سعید مرتضوی به شدت انتقاد کرده و چنین برخوردی را باعث از بین رفتن انگیزه “خدمت به نظام” دانسته است. 
 
احمد بخشایش اردستانی در گفت و گو با شبکه ایران با بیان این مطلب که مرتضوی موافقان و مخالفانی در مجلس دارد،‌خاطر نشان کرد: دربررسی عملکرد مرتضوی، باید به کارنامه او در جریان فتنه توجه داشته باشیم.
 
وی اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد که اگر هر فرد دیگری به جای مرتضوی، در سمت دادستان تهران قرار داشت، همان دستورات و احکامی را صادر می کرد،‌که وی در آن شرایط حساس صادر کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید بر اینکه به امثال مرتضوی ها جهت دفاع از نظام در ایام فتنه نیازمندیم، بیان داشت: اگر مرتضوی به دلیل حمایتی که از نظام داشته مورد مؤاخذه قرار گیرد، نباید در آینده انتظار دفاع از نظام را از دیگران داشته باشیم.
 
وی افزود: برخورد های صورت گرفته با مرتضوی باعث خواهد شد که در آینده و در دروان بحران وفتنه نیز دیگران نیز در دفاع از نظام دچار شک و تردید شوند .
 
بخشایش حکم دیوان عدالت اداری را شبه ناک دانست و گفت: ورود دیوان به مسئله مرتضوی و همسویی آن با استیضاح کنندگان رنگ و بوی سیاسی کاری دارد.
 
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط حساس د اخلی به نظر می رسد که دیوان عدالت اداری در ابطال حکم مرتضوی از سمت ریاست سازمان تامین اجتماعی باید بیشتر دقت می کرد.
 


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.