به دنبال افزایش سهمیه المپیک ۲۰۲۴ هستیم

دبیر فدراسیون اسکی گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تادر المپیک ۲۰۲۴ سوچی، سهمیه ایران را افزایش دهیم.

علی عمران سولقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تیمهای ملی بانوان وآقایان هم در اسکی آلپاین وهم در اسکی صحرانوردی اکنون مدت یک هفته مدت یک هفته ای است که در شمشک اردو زده زده اندو تمرینات خودرا ادامه می دهند تا بتوانند به سهیمه المپیک ۲۰۲۴ برسند.

وی تصریح کرد: در المپیک ونکور ۲ سهمیه برای آقایان ویک سهمیه در قسمت بانوان داشتیم که تمام تلاشمان را می کنیم تاعلاوه براینکه این سهمیه را حفظ میکنیم آن را افزایش نیز بدهیم.

سولقانی درباره مربیان تیم گفت: برای اعضای تیم اسکی آلپاین، ایوان گربن چارسکی سرمربی بلغارستان را آورده ایم که با کمک علیداد ساوه شمشکی هدایت بازیکنان را به عهده دارند واعضای تیم اسکی صحرانوردی نیز با هدایت مصطفی میرهاشمی تمرین می کنند تادرمسابقات فصل ۲۰۲۴ برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.

وی درباره وضعیت اردوهای برون مرزی گفت: ملی پوشان اسکی آلپاین ۲۲مهر عازم اتریش می شوند زیرا آنها اگر به این مکانهای یخی نروندو تمرین نکنند نمی توانند آماده باشند.

اما برای اعضای تیم اسکی صحرانوردی درتلاش هستیم که اردویی را تدارک ببینیم که به احتمال زیاد درایتالیا است. دبیر فدراسیون اسکی از اضافه شدن یک مربی خانم خبر داداعلام کرد: مشغول هماهنگی با زهرا شمشکی هستیم که هدایت بانوان اسکی باز رابرعهده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: هر مسابقه ای که زیرنظر فدراسیون جهانی اسکی باشد دارای رنکینگ جهانی است اکنون ۲-۳ سالی است که مسابقات لیگ ایران به این صورت برگزار می شود وبین المللی شده است ، ما درمسابقات لیگ از ورزشکاران خارجی نیز استفاده کردیم که رنکینگ بالای جهانی آنها باعث بالا رفتن سطح بازی رنکینگ بازیکنان ما نیز بشود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.