به دنبال منزلت آفرینی، ارتقای سطح مشارکت اجتماعی جوانان هستیم

۲۸اردیبهشت،

معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان؛

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به دنبال منزلت آفرینی، ارتقای سطح مشارکت اجتماعی و افزایش حس خود باوری جوانان هستیم.

محمدصادق اکبری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: وزارت ورزش و جوانان تمامی تلاش خود را جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره حضرت علی اکبر (ع) انجام می دهد در این راستا اقدامات لازم برای هماهنگی بخش های مختلف جشنواره و دبیر خانه های موضوعی صورت گرفته و هر یک از دستگاهها موظفند آیین نامه اجرایی بخش خود را تدوین کرده وجوانان برتر رشته های موضوعی خود را انتخاب نمایند.
وی گفت: در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به دنبال آگاه سازی و مشارکت طلبی نسل جوان هستیم  وهدف ما منزلت آفرینی، ارتقای سطح مشارکت اجتماعی و افزایش حس خود باوری در بین جوانان کشور است.
وی تصریح کرد: این جشنواره امکان همیاری همکاری و ایجاد فضای صمیمیت و نشاط را برای جوانان فراهم می سازد .
دبیر جشنواره حضرت علی اکبر(ع) اهداف برگزاری این جشنواره را شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی دانست.
اکبری ادامه داد: جوانان کشور جوانانی ساعی و وظیفه شناس می باشند   و برای توسعه و پیشرفت کشور حود تلاش می کنند.
 
اکبری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به یمن وجود جوانان وظیفه شناس و ساعی در مقتبل تهدیدات و تحریم ها و نا ملایمات ایستادگی کرده است و پوزه استکبار را به زمین خواهد مالید. /ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.