به زودی پیروز می شویم

جام جم آنلاین: وزیر دفاع سوریه با تاکید بر اینکه کشورش به زودی در “جنگ شبه جهانی” که وارد آن شده، پیروز خواهد شد خاطرنشان کرد، زمان پیروزی نزدیک است.

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه در سخنانی تلویزیونی به مناسبت سالروز جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ارتش سوریه عزم خود را برای بازگرداندن مجدد امنیت و ثبات به سراسر کشور عزیزمان سوریه جزم کرده است.

وی گفت: سوریه در حال حاضر با جنگی شبیه جنگ جهانی روبرو است چرا که حاضر نیست از تمامیت ارضی و شرافت خود دست بکشد و با اطمینان به قدرتش در به شکست کشاندن و ناکام گذاشتن توطئه‌های توطئه چینان از حقوق قانونی خود حمایت خواهد کرد.

الفریج تاکید کرد: ما در جنگ جهانی‌ وارد شده‌ایم اما به زودی پیروز خواهیم شد و زمان پیروزیمان نزدیک است.

معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد: خطرناکترین بخش این توطئه‌ها که شامل ایجاد فضای رعب و وحشت میان مردم سوریه و کشتار وحشیانه‌ آنها است توسط بقایای گروه‌های تروریستی و مزدورانشان صورت می‌گیرد.

وی گفت: نیروهای مسلح در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری برای برقراری مجدد امنیت و ثبات در سراسر سوریه عزمشان را جزم کرده‌اند.

وزیر دفاع سوریه همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و ارتش غیور سوریه با وفاداری‌هایشان از سوریه حمایت می‌کنند و با خون‌های پاکشان مانع از آن می‌شوند که دشمنان سوریه بتوانند اهداف خصمانه و شرور خود را محقق کنند. نیروهای سوری در حقیقت با اقدامات فداکارانه خود راه را برای دشمنان کشور در تحقق طرح‌هایشان برای ضربه زدن به سوریه می‌بندند و ثابت می‌کنند که مردم سوریه ملتی قدرتمند هستند.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.