به زودی تعرفه تلفن ثابت اعلام می‌شود

۲۱فروردین۱۳، ایسنا- به نقل از رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، شورای رقابت در سال ۹۰ با افزایش تعرفه تلفن ثابت در قالب فرمولی که توسط این شورا به مخابرات ابلاغ شده با در نظر گرفتن نرخ تورم، کیفیت و افزایش بهره‌وری موافقت کرده است.

سیدمصطفی سیدهاشمی با بیان اینکه با توجه به دریافت این فرمول کارشناسان ما در حال تعیین تعرفه تازه می باشند گفت: به محض مشخص شدن تعرفه تازه آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود حدود هشت درصد به تعرفه تلفن ثابت افزوده خواهد شد افزود: هنوز هیچ رقمی نهایی نشده است.

وی بیان کرد: ما برای تعیین تعرفه تازه، قطعا شرایط اقتصادی کشور و سبد ارتباطی خانوارها توجه خواهیم کرد و تعرفه را به نحوی تنظیم می‌کنیم که میزان ترافیک ارتباطی در شبکه مخابرات کاهش نیابد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: دستورالعمل تازه قیمت گذاری تعرفه تلفن ثابت هم اکنون در پایگاه اینترنتی شورای رقابت قابل رویت است و ما با توجه به این موضوع با رعایت قوانین و شرایط اقتصادی تعرفه تلفن ثابت را تعیین خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری مجمع شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به برگزاری مجامع مخابرات استان‌ها و نهایی شدن صورت‌های مالی شرکت‌ها و ارایه به سازمان حسابرسی کشور تلاش خواهیم کرد در ۱۰ روز اول اردیبهشت ماه مجمع شرکت مخابرات ایران را برگزار کنیم.

سیدهاشمی دربارهٔ بعضی شایعات مبنی بر محقق نشدن EPS شرکت مخابرات برای سال قبل افزود: چنین چیزی صحت ندارد و مخابرات همانند سنوات قبل ۱۰۰ درصد پیش بینی سود مالی سال خود را محقق کرده است.

وی گفت: EPS امسال مخابرات ۴۷۳ ریال بود که تمامی این مبلغ تاکنون محقق شده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.