به کار خود در محیط Word سرعت ببخشید

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

 به کار خود در محیط Word سرعت ببخشید

در این بخش شما را با ترفندهای کاربردی آشنا می کنیم که این امکان را به شما می دهد که با سرعت بیشتری در محیط Word به تایپ و ویرایش متون بپردازید.
۱. اگر فرمت بخشی از متن خود را تغییر داده اید به عنوان مثال رنگ و یا رسم الخط را عوض کرده اید و حالا می خواهید آن را به وضعیت قبلی و یا همان پیش فرض برنامه برگردانید، می توانید آن بخش از متن را انتخاب کنید و سپس کلیدهای CTRL+SPACE را با هم فشار دهید.

۲. زمانی که می خواهید۲ بخش مختلف از یک متن را ببینید، می توانید فایل مربوطه را در نرم افزار Word باز کنید و سپس ماوس را بالای فلش موجود در نوار لغزان نگه دارید تا نشانگر ماوس به شکل ۲ خط موازی با ۲ فلش در بالا و پایین آن در بیاید.

حال روی کلید سمت چپ ماوس کلیک کنید و آن را نگه دارید؛ خواهید دید که صفحه به ۲ قسمت تقسیم می شود که در هر ۲ بخش همان فایل به نمایش درمی آید و به طور هم زمان می توانید۲ بخش مختلف فایل را ببینید و یا ویرایش کنید.

۳. با فشردن کلیدهای Shift+ F۵ می توانید به بخشی از متن که به تازگی تغییری در آن ایجاد کرده اید، بروید. فشردن مجدد این کلیدها شما را به قسمت های تغییر یافته قبلی می برد.

۴. زمانی که در حال تایپ به زبان انگلیسی هستید و به دنبال مترادف یک کلمه خاص می گردید، کافی است نشانگر ماوس را در کنار و یا زیر کلمه مربوطه ببرید و سپس کلیدهای Shift+F۷ را فشار دهید.

منبع:روزنامه خراسان

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر دوشنبه ۳ مهر   مشاهده : ۲   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – کامپیوتر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.