بودجه ای ۹۰ میلیون تومانی به پسر شمقدری برای ساخت یک مستند اختصاص یافت!

ممتازنیوز:

رضا شمقدری پسر جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی بودجه‌ای ۹۰میلیون تومانی برای ورود به عرصه فیلمسازی در اختیار دارد. در آخرین روزهای مدیریت جواد IMAGE635125909554762407شمقدری در سازمان سینمایی، پسر او رضا شمقدری قرارداد ساخت مستندی با عنوان «شهید بازسازی» را امضا کرده است. یک سوم از هزینه تولید این فیلم در شرایطی به این پروژه تخصیص داده شده که در شرایط عادی و برای دیگر پروژه‌ها باید فیلم کلید خورده و راش‌های آن به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ارایه شده باشد اما این اتفاق درباره این پروژه نیفتاده است. بودجه ۹۰ میلیونی در حالی در اختیار این کارگردان جوان قرار گرفته که او سابقه چندانی در مستندسازی نداشته است.

گفته می شود تهیه کننده این فیلم کاظم دارابی است. او ساکن لبنان است و اکثر کارهایی که در لبنان جلوی دوربین می‌رود را مدیریت می‌کند. با توجه به حضور او به عنوان تهیه‌کننده به نظر می‌رسد فیلم باید در کشور لبنان جلوی دوربین برود. البته هنوز جزئیات بیشتری در مورد این مستند منتشر نشده است.

پیش از این حسین شمقدری پسر کوچکتر جواد شمقدری در عرصه سینمای مستند فعالیت داشت که اتفاقا آثار او مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود.

بانی فیلم


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.