بودجه سال آینده عملیاتی تدوین شود

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در صورتی که بودجه سال آینده عملیاتی تدوین شود در بحث اقتصاد مقاومتی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

محمد رضا تابش نماینده مردم یزد و اردکان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره iبه لایحه بودجه سال آینده گفت: در صورتی که بودجه سال آینده iبه شکل سال جاری تدوین شود قطعا قدرت مانور زیادی در این رابطه نخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره iبه اقدامات مجلس در جهت ملزم کردن دولت برای تقدیم iبه موقع لایحه بودجه ادامه داد: کمیسیون برنامه و بودجه طی دو نشست با معاونت راهبردی ریاست جمهوری، درخواست خود را مبنی بر تقدیم iبه موقع لایحه بودجه سال آینده مطرح کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: بحث بودجه عملیاتی که چند سالی از مطرح شدن آن می‌گذرد تاکنون iبه مرحله اجرا نرسیده است در حالی که اگر بودجه سال آینده بصورت عملیاتی تدوین شود اثری مطلوب بر اجرای اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.

نماینده مجلس نهم در پایان با اشاره iبه فواید تقدیم iبه موقع لایحه بودجه سال آینده اظهار داشت: اگر دولت بودجه سال آینده را در موعد مقرر تقدیم مجلس کند قطعا وقت بیشتری برای تحلیل و بررسی آن در جهتی iبهبود اوضاع اقتصادی خواهیم داشت .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.