بودجه سال آینده در جهت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی تدوین شود

۰۶م آذر ،

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید بودجه سال آینده را در جهت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی تدوین کند و در موعد مقرر جهت بررسی‌های نهایی تقدیم مجلس کند.

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد و جاجرم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی گفت: باتوجه به سیاست‎های اصل ۴۴ باید سالیانه به سمت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی پیش برویم که متاسفانه تاکنون در این امر به موفقیت نرسیده‌ایم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از موارد عدم وابستگی به درآمدهای نفتی جلوگیری از فرار مالیاتی بوده که متأسفانه نبود اطلاعات جامع از مالکیت سبب عدم دریافت صحیح مالیات‌ها شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اعمال تحریم‎ها علیه کشورمان تصریح کرد: ما باید از تحریم‌های اقتصادی بعنوان یک فرصت استفاده کنیم و مراتب کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی را در این چارچوب فراهم کنیم.

نماینده مجلس نهم در پایان اظهار داشت: دولت باید در راستای عدم وابستگی به درآمدهای نفتی بودجه سال آینده را با دیدی کارشناسی تدوین کند و در موعد مقرر به مجلس جهت بررسی‌های نهایی تقدیم کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.