بورسی شدن همراه اول

۳۰ام بهمن ، ایسنا- معاون شرکت بورس تهران از انتقال همراه اول از فرابورس به بورس و پذیرش این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

محمدرضا عربی- معاون ناشران و اعضا شرکت بورس اوراق بهادار تهران،از پذیرش سهام همراه اول در بورس تهران خبر داد و گفت:هیات پذیرش اوراق بهادار دیروز با بررسی مستندات مربوط به شرکت ارتباطات سیار با انتقال این شرکت از فرابورس به بورس و پذیرش آن در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس موافقت کرد.

وی در مورد زمان عرضه سهام همراه اول در بورس تهران گفت: این عرضه به صورت بازگشایی نماد بوده و بعد از درج و انجام اقدامات اداری لازم نماد این شرکت در فرابورس بسته شده و دربورس تهران باز می‌شود که این فرایند طولانی نبوده و قطعا تا پایان سال اتفاق می افتد.

این مسئول شرکت بورس در خصوص درخواست ایرانسل برای ورود به بورس گفت: هنوز ایرانسل هیچ درخواستی برای پذیرش در بورس تهران نداده است.

بنا بر این گزارش ۵ درصد از سهام همراه اول با سرمایه ۲۰۶ میلیارد تومانی در روز ۲۸ آذر ۸۹ با قیمت ۳۴۹ تومان وارد فرابورس شد و با استقبال گسترده سهامداران مواجه شد به طوری که در حال حاضر قیمت سهام این شرکت بزرگ فرابورسی بعد از حدود دو سال در بورس به قیمت ۴ هزار و ۴۵۰ تومان در حال معامله است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.