بوستان “آب و آتش”، بوستانی با تجهیزات متفاوت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بوستان آب و آتش با مساحت ۲۴ هزار مترمربع یکی از بوستان‌های زیبای شهر تهران است که تجهیزات متفاوتی از سایر بوستان‌های پایتخت دارد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ یکی از بوستانهای متفاوت شهر تهران با مساحتی گسترده و امکانات تفریحی مختلف که بدون شک از دیدنیهای تهران محسوب می گردد. بوستان آب و آتش با مساحت ۲۴ هزار مترمربع در تیرماه ۱۳۸۸ افتتاح شد.
 
بوستان آب و آتش یا بوستان حضرت ابراهیم (ع) دارای تجهیزاتی مانند چهار برج آتش، آبنما،فضای بازی با آب، چادری ۷۰۰ متری با روی گردان ۳۷۰ نفری، پل ابریشم، لانه کبوتر، کالسکه رانی، فانوس دریایی، آلاچیق،و محیط سبز است که آنرا از سایر بوستانهای تهران متمایز کرده است.
 
در بعضی از شب ها نقال در مقابل آمفی تیاتر بوستان آب و آتش می ایستد و به پرده خوانی مشغول می گردد و داستان حضرت ابراهیم را توضیح می دهد. این نقالی در ۷ پرده است که دور تا دور پارک تعبیه شده است.

بوستان آب و آتش دارای ۲ در ورودی نیز هست که یکی از اتوبان شهید حقانی و دیگری از کوچه کنار بوستان؛ در ضلع غربی آن که دالانی با سقفی چوبی است و در تابستان با گل و گیاه پوشیده می گردد وبسیار زیبا و دلنشین است.
 
بوستان آب و آتش در میدان ونک، اتوبان شهید حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، دست راست، جنب اتوبان. در اولین کوچه بعد از چهارراه جهان کودک راه دارد که آخر آن خیابان پارکینگ مخصوص پارک نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.