بوستان غدیر منطقه ۴ به وسایل بدنسازی معلولان تجهیز شد

شهردار منطقه ۴ گفت: به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان وسایل بدنسازی متناسب با شرایط جسمانی آنها، در بوستان غدیر نصب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسن کریمیان ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان و ایجاد بستر لازم جهت استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات ورزشی، بوستان غدیر به عنوان نخستین بوستان منطقه براساس شرایط جسمانی جانبازان و معلولان مناسب سازی و به امکانات ورزشی تجهیز شد.
شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این راستا شهرداری منطقه در جهت همگام شدن جانبازان با دیگر شهروندان منطقه اقدام به نصب دستگاه های ورزشی پارک ویژه معلولین و جانبازان کرده است این مجموعه ورزشی که در بوستان غدیر نصب شده است، شامل ۱۵ نوع وسیله حرکتی با امکانات ویژه و نحوه استفاده از آنها می باشد که علاوه بر ا یجاد مکان ورزشی به دلیل قرار گرفتن در بوستان غدیر به مکانی مفرح در جهت رفاه حال این عزیزان و داشتن اوقاتی دلنشین تبدیل شده است.
کریمیان تصریح کرد: با توجه به وجود بیش از ۱۰ هزار جانباز و ایثارگر و ۵ شهرک جانبازان در منطقه ۴ مناسب سازی سایر بوستان ها برای استفاده این افراد در دستور کار قرار دارد.
حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه ۴ در ادامه اظهار داشت: تا کنون ۴۴۵ مجموعه وسایل بدنسازی در بوستان های سطح محلات نصب شده است که نیاز سنجی جهت تجهیز دیگر بوستان های سطح منطقه به مجموعه های ویژه جانبازان و معلولین در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.
وی در ادامه از راه اندازی کانون معلولان در بوستان غدیر خبر داد و اضافه کرد: این کانون که یکی از فعالترین کانون ها در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران محسوب می شود با حدود ۲۰۰ عضو در بوستان غدیر فعالیت می کند.
حسینی نژاد خاطر نشان کرد: ویزیت رایگان پزشکی در تمامی خانه های سلامت معلولین، برگزار مسابقات ورزشی، برگزاری کلاس های ارگونومی و طب فیزیکی، برگزاری جشن های مناسبتی و ارائه آموزش به خانواد ها جهت بهبود روابط بین فردی با معلولان از جمله خدماتی است که توسط کانون معلولان در بوستان  غدیر به معلولان ارائه می شود./ف


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    ایران فقط یک پایتخت دارد ولی شهر های دیگری هم دارد به همه توجه یکسان بفرمایید.ممنون.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.