بوفون وکاسیاس بهترین دروازه‌بان‌های دنیا هستند

چک فصل گذشته نقشی پررنگ در قهرمانی تیمش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا داشت و در بازی فینال مقابل بایرن مونیخ مهارهای فوق العاده ای رابه اجرا گذاشت و حالا اعلام کرده که دروازه بانان رئال مادرید و یوونتوس او را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند.

چک در صحبتهایی که در وب سایت رسمی یوفا منتشر شد گفت:« من شخصا بوفون و کاسیاس را تحسین می کنم. آنها در طول ده سال اخیر، روند با ثباتی داشته و عملکرد فوق العاده ای را در تیم های باشگاهی و تیم های ملی شان به نمایش گذاشته اند.به همین خاطر است که آنها جزو بهترین دروازه بانان دنیا هستند.»

چک ادامه داد:« اولیور کان، پیتر اشمایکل و ادوین فان در سار هم در روزهای ابتدایی فوتبالی ام مرا به شدت تحت تاثیر قرار می دادند. هریک از آنها، نکته تاثیرگذاری داشت ، چرا که هری ک از آنها ویژگی های متفاوت و خاص خودش را داشت. بعد از آن بود که بوفون ظهور کردو همه چیز را تغییر داد.»

دروازه بان موفق چلسی درادامه صحبتهایش به تمجید از کاسیاس پرداخت و گفت:« بعد از آن، کاسیاس خیلی هیجان انگیز بود. او در سن ۱۷ یا ۱۸ سالگی، بازی اش را در رئال ، یکی از بهترین تیم های تاریخ دنیای فوتبال، آغاز کرد. در آن زمان من با خودم گفتم:” خب، اگر او می تواند در این سن و سال خیلی کم برای تیم بزرگی بازی کند، پس سن و سال یک مانع بزرگ نیست. پس هیچ دلیلی ندارد که من نتوانم این کار را بکنم.»

چک در سال ۲۰۰۴ از استادو رن به چلسی منتقل شد و از آن زمان تاکنون در بیش از ۲۵۰ بازی لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته است .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.