بویان:هنوز هم هواداران رم در قلب من جای دارند

   بویان کرکیچ به دلیل عدم دراختیار داشتن فضای کافی در بارسلونا، فصل گذشته به رم پیوست؛ جایی که او هرگز نتوانست خود را پیدا کند و حال او بار دیگر از بارسلونا جدا و این بار راهی میلان شد.

تمام توافقات لازمه انجام شده است و این بازیکن امروز تست های پزشکی را سپری می کند تا رسما روسونری پوش شود.

او در نخستین مصاحبه خود پس از پیوستن به میلان گفت: ” حال من آماده بازی کردن هستم و این زیباترین هدیه ی روز تولدی بود که به من تا به حال داده شده است, فرصت بازی در یک باشگاه بزرگی چون میلان. آیا انتظار این انتقال را داشتم؟ بله چرا که این احتمال وجود داشت. من هنوز صحبتی با آلگری نداشته ام؛ اما نمی توانم برای برای روسونری پوش شدنم صبر کنم. با تمام این تفاسیر هنوز هم هواداران رم در قلب من جای دارند”

بویان در تاریخ ۲۸ آگوست ،۲۲ ساله شد و به نظرش این بهترین هدیه برای او است. پیوستن به باشگاهی که سابقه ۷ بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در دارد و پس از رئال دومین تیم پر افتخار اروپایی و از لحاظ آماری پر افتخار ترین باشگاه جهان است.

میلان در حال حاضر ۶ مهاجم دارد که دو تای آن مصدوم هستند و بویان ظاهرا می تواند در بازی برابر بولونیا، کنار پاتزینی و استفان الشراووی به میدان برود.

مبلغی که میلان به بارسلونا برای خرید او در انتهای فصل پرداخت می کند همچنان نامشخص است. با وجود بویان در خط حمله میلان میانگین سنی میلان به عدد ۲۲٫۶ سال رسیده است. بویان امروز رسما میلانی خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.