بیست و هفتمین محفل انس اعضای تیم های امداد و درمان دوران دفاع مقدس

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۱:۴۶:۳۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

به همت بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار می شود؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- بیست و هفتمین محفل انس اعضای تیم های اضطراری دوران دفاع مقدس با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی، پزشکان و پیرا پزشکان بسیج جامعه پزشکی امروز پنج شنبه برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا، مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن بیان این مطلب گفت: پیشینه این محفل انس تیم های اضطراری دفاع مقدس به زمان جنگ برمی گردد که با حضور نیروهای بهداری دفاع مقدس اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک و کادر درمانی دفاع مقدس در اواخر سال های دفاع مقدس شکل گرفت و هدف اصلی آن حفظ ارتباط و انسجام بوده که بین نیروهای بهداری دفاع مقدس شکل گرفته و تاکنون نیز این ارتباط حفظ شده انسجام بین این نیروها برقرار شده است.
سید محسن نظام الدین با بیان این که متولی این محفل انس بهداری سپاه بوده، افزود: در گردان های رزمی لشگرهای دفاع مقدس نیز این نشست ها اعلام شده و در آنها نیز سالیانه این تجمع ها برگزار می شود و این محفل از سال ۷۹ توسط بسیج جامعه پزشکی کشور و با مشارکت بهداری سپاه تا به امروز برگزار شده است.
وی شرکت کنندگان در محفل انس را پیشکسوتان، رزمندگان بهداری دفاع مقدس و اعضا بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و یادآور شد: این برنامه برکات زیادی دارد که از جمله آنها ایجاد انس و الفت بین نیروهای بهداری دفاع مقدس است که مستحکم تر می شود و همچنین گفتگوها و تعاملی که بین نیروهای جدید و قدیم سازمان بسیج جامعه پزشکی شکل می گیرد باعث تبادل تجربیات و انتقال اندوخته های نیروهای قدیم دفاع مقدس به نیروهای جدید می شود.
مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی در محفل انس تیم های اضطراری و امداد دوران دفاع مقدس وزرای سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معاونان وزارت بهداشت، مسئولان بهداشت نیروهای مسلح، روسای سازمان بهزیستی، جمعیت هلال احمر، سازمان انتقال خون و جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این مراسم شرکت می کنند.
وی افزود: با توجه به برگزاری این مراسم در طی سال های متمادی تا کنون این محافل بسیار پربار و سازنده بوده یکی از عوامل برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی نیروهای بهداری سپاه و پزشکان بسیجی بوده است و هر سال نیز به بار علمی و معنوی آن افزوده می شود.
مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی خاطر نشان کرد: محفل انس اعضای تیم های اضطراری و امداد دوران دفاع مقدس علاوه بر تهران در سایر مراکز استان های به همت بسیج جامعه پزشکی با همکاری مجموعه های سپاه، مجموعه های دانشگاهی و علوم پزشکی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۱۴۶۳۱۷۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.