بیش از ده بوستان در منطقه ۱۵ بازپیرایی می شود

با هدف خدمات رسانی بهینه به شهروندان، تا پایان سال جاری ۱۳ بوستان در سطح محدوده منطقه ۱۵ باز پیرایی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، منطقه ۱۵ دارای ۱۰۷ بوستان است که با توجه به قدمت برخی از آنها و با هدف خدمات رسانی بهینه به شهروندان عملیات مرمت و باز پیرایی بوستان های قدیمی در دستور کار حوزه امور شهری و فضای سبز قرار گرفت.
در همین راستا ساسان مسعودی معاون فضای سبز منطقه ۱۵ اظهار داشت: تاکنون عملیات مرمت و باز پیرایی در ۷۲ بوستان به مجموع مساحت بالغ بر ۳۴۰ هکتار اجرا شده و ۱۳ بوستان به مساحت ۴۷ هکتار نیز در سال جاری باز پیرایی خواهد شد.
مسعودی در ادامه با اشاره به راه اندازی بزرگترین زمین چمن مصنوعی منطقه ۱۵ در بوستان آزادگان گفت: این زمین چمن با بهترین امکانات و استانداردهای جهانی در بوستان آزادگان راه اندازی می شود و در این راستا معاونت فنی و عمران منطقه نسبت به محوطه سازی زمین یاد شده اقدام کرده و به زودی زمین چمن مصنوعی آن نیز نصب خواهد شد.
معاون فضای سبز منطقه ۱۵ در ادامه یادآور شد: تمامی اقدامات مربوط به محوطه سازی زمین شامل ۱۳ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۵۰۰ متر طول جدول گذاری، هفت هزار و ۶۳۰ متر مکعب مخلوط ریزی، یک هزار و ۷۶۰ متر مکعب بیس ریزی و اجرای عملیات آسفالت در سطحی معادل ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع با بهره گیری از یک هزار و ۴۱۲ تن آسفالت اجرا شده است.
شایان ذکر است، در حال حاضر ۴۵ زمین چمن مصنوعی در سطح محدوده منطقه فعال و در حال بهره برداری توسط شهروندان می باشد که بالاترین آمار را در سطح مناطق ۲۲ گانه داراست./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.