بیمه توسعه ۵ بیمه نامه جدید ارائه کرد

بینا- مدیر عامل شرکت بیمه توسعه از ارائه پنج بیمه نامه جدید این شرکت با عنوان پیش آهنگ زندگی خبر داد.

به گزارش بینا، قدرت الله اسدی مدیر عامل شرکت بیمه توسعه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: ارائه بیمه‌نامه‌های جدید از سیاست‌های اصلی در شرکت بیمه توسعه محسوب می‌شود که در راستای مشتری مداری و رفاه حال مردم به خصوص مشتریان شرکت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از همین رو براساس مطالعات صورت گرفته و نیز با توجه به نیاز بازار بیمه توسعه پنج بیمه نامه جدید با نام‌های کمک هزینه ماهیانه دوران خدمت، کمک هزینه ماهیانه دوران تحصیلات عالی، کمک هزینه تهیه جهیزیه و تدارک ازدواج ، کمک هزینه ماهیانه دوران کاریابی و کمک هزینه تامین ابزار کار را تحت عنوان پیش‌آهنگ زندگی ارائه کرده است.

مدیر عامل شرکت بیمه توسعه با اشاره به آن‌که تمامی این بیمه‌نامه‌ها با توجه به نیاز افراد مختلف تهیه شده است، خاطرنشان کرد: از این به بعد قشرهایی از جامعه نظیر سربازان که دوران خدمت مقدس سربازی را می‌گذرانند و نیز جوانانی که قصد ازدواج دارند به همراه افراد جویای کار می توانند با تهیه هر یک از بیمه نامه‌ها متناسب با نیاز خود از خدمات شرکت بیمه توسعه بهره‌مند شده ضمن آن که خرید این بیمه نامه‌ها نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده بیمه گذاران به شمار می‌رود.

به گفته اسدی، پیش آهنگ زندگی بیمه نامه ای است که تقریبا هر فرد در مرحله‌ای اززندگی به آن نیازمند بوده و به همین دلیل می‌تواند برطرف کننده بخش عمده‌ای از نیاز اقشار مختلف مردم باشد.

وی گفت: مردم می‌توانند هر پنج نوع بیمه نامه‌ را انتخاب کنند و یا بنا به نیاز و دلخواه هر کدام را انتخاب کنند و این بیمه نامه‌ها نیازی است که همه خانواده‌ها دارند و به نظر ما استقبال خوبی از آن‌ها خواهد شد.برای کسانی که از این نوع بیمه‌نامه‌ها استفاده می کنند در نظر گرفته‌ایم که اگر به عنوان مثال کسی دو بیمه نامه را انتخاب کند ۱۰ درصد واگر سه بیمه نامه را انتخاب کند ۱۵ درصد می تواند از تخفیف‌های ما استفاده کند و برای تعداد بیشتر تخفیف‌های بیشتری در نظر گرفته‌ایم.

مدیر عامل شرکت بیمه توسعه با بیان این‌که شرکت بیمه توسعه ششمین بیمه کشور است، گفت: در حال حاضر در کشور عراق حضور داریم و برای ارمنستان نیز در حال مطالعه هستیم که مشارکت کنیم و در دو منطقه دیگر در حال بررسی و مطالعه هستیم که مشارکت داشته باشیم.

اسدی در ادامه با بیان این‌که بیمه‌های زندگی براساس عملکرد صنعت بیمه در سال ۹۰ ارتقا یافته است، اظهار کرد: بیمه‌های زندگی ۶۰ درصد از آمار جهانی را به خود اختصاص داده‌اند درحالی که بیمه‌های زندگی در کشور در سطح پایینی قرار دارد و این عدد هشت درصد را شامل می‌شود که البته نسبت به سال‌های گذشته رشد داشتیم.

وی با بیان این‌که حق بیمه تولیدی و ضریب نفوذ آن نیز افزایش یافته است اظهار کرد: البته این میزان در حال توسعه و ارتقا می‌باشد و جایگاه‌مان در حال ارتقا است.

RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    دولت و مسولین بیمه مرکزی ، شما که اینقدر سفارش به بیمه نمودن دارید
    چرا حالا که بیمه توسعه به مشکل خورده وحق وحقوق بیمه گزارش را نمیتونه پرداخت کنه کاری نمکنید ، هزاران نفر که بایستی خسارت میگرفتند مدت زیادی بلا تکلیفند ، بیمه مرکزی باعث آبروریزیه ؛!!!!!!!!!!! رسانه ها لطفا به داد خسارت دیده های بیمه توسعه برسید، دادگاه چندماهه برا من دیه مشخص کرده اما بیمه توسعه در کما بسر میبره ، مسولین بیمه مرکزی و دولت هم دلشون برا مردم نمیسوزه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.