بچیروویچ: جنگندگی را به بازیکنانم برگرداندم/صادق زاده: بدون اوشین و اکبری دستمان خالی شد

۱۹م دیماه ،

سرمربی تیم بسکتبال مهرام به اضافه کردن روحیه جنگندگی به تلاش های بازیکنانش برای بردن ماهان اشاره کرد و سرمربی ماهان نیز از دست دادن ۲ بازیکن را عامل باخت می داند.

مهمد بچیروویچ که بعد از دیدار با ماهان به هجوم خبرنگاران تلویزیونی و مصاحبه های تک به تک آنها معترض شده و از آنها خواست که سوالات کوتاه و سریع بپرسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سبب تغییر شرایط تیم بعد از افت کوارتر اول را توضیح داد: در کوارتر اول واقعاً بد بازی کردیم اما در فاصله بین ۲ کوارتر به بازیکنانم گفتم باید شخصیت تیمی خود را نشان دهند و در زمین بجنگند بعد از این صحبت ها شرایط بهتر شد البته بازی هم طبق انتظار واقعاً‌ سخت بود و به بازیکنان به خاطر این پیروزی بزرگ تبریک می گویم.

سرمربی اسلوونیایی مهرام در مورد بازی صمد و سبب اجازه دادن به وی برای مسافرت دو هفته ای در میانه لیگ می گوید: صمد بیش از یک هفته در کنار تیم نبود و طبیعتاً وقتی یک بازیکن چند روز تمرین تیمی نداشته باشد در بازی هم شرایط خوبی نخواهد داشت این در قرارداد وی ثبت شده بود که بین ۲ نیم فصل چند روز مرخصی داشته باشد و من هم در این مدت به کشورم رفتم البته شرایط من به عنوان مربی با بازیکن فرق دارد چون در زمین نمی دوم اما در نهایت مشکلی با این موضوع نداریم من به صمد اعتماد کامل دارم و وی بازیکن اصلی تیم است که مطمئناً ظرف هفته های آینده به شرایط خوب همیشگی بر می گردد.

**گفته بودم که زود قضاوت می کنید

مارکو میلیچیچ در بازی شب قبل نشان داد که انتخاب اشتباهی به عنوان یار خارجی مهرام نبوده، بچیروویچ تأیید می کند: مارکو واقعاً بازیکن خوبی است گاهی در ایران بسیار زود در مورد بازیکنان نتیجه می گیرند درست مثل پسرم که بعد از یک هفته می گفتند امکان راه رفتن هم ندارد در مورد مارکو هم گفته بودم که به زمان نیاز دارد.

وی که به جز دقایق اولیه یک بار دیگر هم در لحظات پایانی از بازیکنانش عصبانی بود، تأکید می کند: من عصبانی ام چون حاشیه امنیتی ۹ امتیازی داشتیم اما با دو حمله احمقانه اجازه بازگشت به حریف را دادیم تیم ما در لحظه های پایانی نباید به این شکل عمل کند باید روی این موضوع و نگه داشتن بازی بعد از برد بیشتر کار کنیم.

**صادق زاده: از چیدمان داوری تعجب کردم

محسن صادق زاده سرمربی فولاد ماهان داوران را یکی از مقصران باخت می دانست هرچند شنیده می گردد با اتمام بازی ساکت مدیر عامل ماهان با حضور در کنار مربی تیم تأکید کرد که بحث داوری برای باشگاه قابل قبول نیست و در هر حال باید ماهان این بازی را می برد.

صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: انتظار داشتیم برای دیدار با این فشار چیدمان داوران قوی تر باشد، با دیدن تیم داوری این بازی واقعاً تعجب کردم چون چنین مسابقه ای نیاز به نفرات بهتری دارد.

با این وجود سبب اصلی باخت از نظر سرمربی ماهان خالی شدن یک پست بود اتفاقی که برای اکبری افتاد تیم ما را دچار مشکل کرد کمر اکبری در برخورد با زمین دچار مشکل شد و از طرفی اوشین ساهاکیان هم با خطاهای بالا روی نیمکت نشست بعد از آن بازیکن جایگزین برای آنها نداشتیم.

وی تأکید می کند، مهرام با نتیجه نیم فصل اول انگیزه بیشتری برای این بازی داشت ما هم به دنبال صدر جدول بودیم اما به هر حال این اتفاقات در بازی بسکتبال می افتد ما یک بازی را در ابتدای دور برگشت باختیم و بازی مقابل تیم صدرنشین را بردیم در این هفته هم نمی توان گفت که تحت تأثیر برد هفته قبل بودیم بلکه در دیداری مثل بازی با مهرام به تمام نیروهایمان نیاز داشتیم اما با از دست دادن اوشین و اکبری در میانه بازی دستمان خالی شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.