بکام: مورینیو یک مربی استثنایی است

دیوید بکام، ستاره باتجربه لس آنجلس گلکسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل رئال، ژوزه مورینیو، سرمربی حریف را مورد ستایش قرار داد.

رئال امشب در ادامه تور پیش فصلش در آمریکا مقابل ال ای گلکسی قرار خواهد گرفت و به این ترتیب، بکام مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

بکام اعلام کرد بازیکنان جوان گلکسی از اینکه این فرصت را پیدا کرده اند که مقابل پرافتخارترین تیم دنیا قرار بگیرند، بسیار هیجان زده هستند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” بله، این دیداری است که بازیکنان جوان همیشه در انتظار آن هستند زیرا آنها در مقابل تعدادی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین مربی های جهان قرار می گیرند. تجربه بازی در چنین دیداری برای بازیکنان جوان ما استثنایی است.”

ستاره باتجربه انگلیسی در مورد مورینیو نیز گفت:” من بارها در مورد علاقه ام به مورینیو صحبت کرده ام. من فکر می کنم او یک مربی اسثنایی است و همچنین یک انسان فوق العاده.

با توجه به کارهایی که او برای تیم و بازیکنانش انجام داد، باید گفت او استثنایی است. مربیان زیادی نیستند که می توانند چنین کاری انجام بدهند. بعد از اینکه دچار مصدوم شدم، او یکی از اولین نفراتی بود که به من زنگ زد و همیشه با من در تماس بود.”

در چند سال اخیر رقابت مسی و رونالدو بر سر عنوان بهترین بازیکن جهان همواره بحث برانگیز بوده و امسال نیز این دو بازیکن نامزدهای اصلی کسب توپ طلا هستند.

بکام در مورد این ستاره پرتغالی گفت:” جایگاه رونالدو در فهرست نامزدهای توپ طلا خود گویای همه چیز است. من بازی های او را در طول یورو دیدم. در دو دیدار ابتدایی، همه کاملا از او حمایت کردند. این باعث خوشحالی من شد. او تورنمنت فوق العاده ای را پشت سر گذاشت.

مسی و رونالدو دو بازیکنی هستند که با توجه به استانداردهای فعلی شان، سایر بازیکنان به سختی می توانند به آنها نزدیک شوند”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.