بکن‌باوئر: بدشانسی درفوتبال همیشه وجود دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

‌   «فرانتس بکن‌باوئر» اظهار داشت: ‌نتایج تیم در فصل جاری بسیار خوشحال نماینده است. بایرن خیلی خوب نتیجه می‌گیرد. بنظر می‌رسد همه چیز با هم جور است.

وی که خود در رده بازیکن،‌ مربی و رئیس باشگاه سال‌ها به سرخ‌پوشان خدمت نموده، اکنون مدیر افتخاری بایرن محسوب می‌شود.

بکن‌باوئر افزود: بخاطر چنین فضای دلپذیری در مونیخ، بسیار خوشحالم.

به گزارش تفسیری فارس و به نقل از خبرگزاری ورزش این کشور مربی ژرمن‌‌ها در جام جهانی منجر به قهرمانی ۱۹۹۰ در مورد باخت ۲ بر یک هفته پیش از بایرلورکوزن نیز گفت:‌ بدشانسی همیشه است. در فوتبال گاهی اوقات چنین نتیجه‌ای پیش می‌آید.

بازیکن افسانه‌ای پیشین آلمان و جهان همچنین در مورد برد ۳ بر صفر هفته جاری مقابل هامبورگ در بوند‌‌س‌لیگا عنوان نمود:‌ بایرن واکنش بسیار خوبی نسبت به آن باخت نشان داد. مقابل بندرنشینان بسیار قوی بود و فوق‌العاده با کلاس بازی نمود.

این چهره معتقد است بایرن شرایط متفاوت با فصل پیش دارد که نیم فصل اول را عالی به پایان رساند، اما در دور برگشت با افت روبرو شد و عنوان قهرمانی را به بورسیادورتموند واگذار نمود.

بکن باوئر اظهارداشت: اتفاق تلخ پارسال، امسال تکرار نخواهد شد. تیم شرایط بسیار بهتری دارد. ضمن آنکه با حضور ماتیاس سامر به عنوان مدیر ورزشی، بایرن در اصل کسی را در کنارش خواهد داشت که اجازه افت نمی‌دهد. او کسی است که در کنار هاینکس،‌ به بازیکنان انگیزه خواهد بخشید در اوج بمانند و برای کسب موفقیت تلاش نمایند. این دو مسئول امسال ترکیبی کامل و هماهنگ ایجاد نموده‌اند.

به اعتقاد این چهره تیم محبوبش با وجود بازی‌های خوبی که ارائه می‌دهد،‌ هنوز تا رسیدن به سطح بارسلونا اندکی فاصله دارد.

وی گفت: بارسلونا هنوز هم تیمی هماهنگ‌تر و دقیق‌تری است. بایرن در حال حرکت به سمت این تیم است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.