بیانیه خانه سینما نوشته‌ایم فردا قرائت می‌شود

فرهاد توحیدی به سینماپرس خبر داد:

سینماپرس-گروه سینما/ فرهاد توحیدی با تایید خبر تشکیل مجمع شش نفره تدوین اسانامه خانه سینما اعلام کرد بیانیه مجمع فردا در محل خانه سینما قرائت می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پس از دیدار ریاست جمهور با اعضای خانه سینما برداشت ها حاکی از این بود که دکتر احمدی نژاد به طور ضمنی موافق ادامه فعالیت های خانه سینماست اما مشکل اصلی اساسنامه خانه سینما بود. توافقی که در این زمینه در جلسه فوق صورت گرفت این بود که اساسنامه خانه سینما تغییر کند به این معنا که اساسنامه فعلی کنار گذاشته شود و اساسنامه‌ای جدید با حضور ۶ نماینده از خانه سینما و یک نماینده از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته شود و شاید نماینده‌ای از سوی رئیس جمهور نیز ناظر بر نگارش اساسنامه جدید باشد. البته این اساسنامه باید در نهایت مورد تأیید شورای فرهنگ عمومی قرار بگیرد.

در این میان خبری در روزنامه «بانی فیلم» منتشر شد مبنی بر اینکه ۶ نماینده خانه سینما از سوی هیأت مدیره خانه سینما انتخاب شده‌اند که شامل فرهاد توحیدی، تقی علیقلی زاده، همایون اسعدیان، منوچهر شاهسواری، علی دهکردی و ابراهیم مختاری می شود و این افراد مجمعی را تشکیل داده اند که در پی تدوین اساسنامه جدید خانه سینماست.

در مورد صحت و ثقم تشکیل این مجمع و خروجی آن با سخنگوی خانه سینما، فرهاد توحیدی تماس گرفتیم. فرهاد توحیدی، در گفت‌وگو با سینماپرس ضمن تایید این خبر گفت: بیانیه این مجمع را نوشته ام و فردا صبح بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ قرار است که همه دوستان تشریف بیاورند و در محل خانه سینما در جمع اهالی سینما و خبرنگاران این بیانیه قرائت شود.

وی ضمن دعوت خبرنگاران به خانه سینما گفت: فردا در محل خانه سینما به همه سوالات پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۰۴۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.