بیانیه رسمی ایرآسیا در مورد قطع پروازها به تهران

خط هوایی ایرآسیا با تائید خبر چند روز پیش ایسنا، سرانجام به طور رسمی از تصمیم خود برای توقف پروازها به تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در مالزی، در حالی که چند روز پیش خبر توقف پروازهای ایرآسیا توسط ایسنا منتشر شده بود سرانجام ایرآسیا واکنش نشان داده و در وب‌سایت خود این خبر را تائید کرد.

ایرآسیا در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که خط هوایی ایرآسیا ایکس به عنوان زیر مجموعه گروه ایرآسیا و مسئول پروازهای طولانی این گروه هواپیمایی از روز ۱۴ اکتبر پروازهای خود به تهران را متوقف خواهد کرد.

این خط هوایی دلیل توقف پروازهای خود به تهران را چالش‌های اقتصادی و شرایط تجاری در ایران به ویژه نوسانات اخیر ارزی در این کشور اعلام کرد.

بر این اساس آخرین پرواز ایرآسیا ایکس به تهران با شماره پرواز D7 154 روز ۱۴ اکتبر کوالالامپور را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و در همین حال آخرین پرواز این خط هوایی از تهران به کوالالامپور نیز با شماره D7 155 در همان روز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور انجام خواهد شد.

ایرآسیا در خصوص مسافرانی که پیشتر برای تاریخ‌هایی پس از ۱۴ اکتبر بلیط رزرو کرده‌اند عنوان کرد که این مسافران دو راه پیش رو دارند. آنها می‌توانند به طور کامل بهای بلیط‌های خود را بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت کنند و یا می‌توانند اعتبار خود را برای خرید بلیط به مقاصد دیگر حفظ کنند.

ایرآسیا گفته است که تمامی مسافرانی که تحت تاثیر این اقدام ایرآسیا قرار گرفته‌اند از طریق ایمیل در جریان قرار گرفته و راه‌های جایگزین به آنها توصیه خواهد شد.

بر این اساس مسافرانی که از دفاتر نمایندگی ایرآسیا در ایران بلیط تهیه کرده‌اند نیز می‌توانند با همان نمایندگی‌ها تماس حاصل کنند.

در بیانیه ایرآسیا در خصوص زمان از سرگیری این پروازها اظهار نظری صورت نگرفته است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.