بیستم شهریور، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره

مدیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان ونوجوانان گفت: برای احترام به مخاطبین و تنظیم هر چه بهتر جدول نمایش آثار منتخب بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بیستم شهریور خواهد بودو این فرصت تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، جعفر گودرزی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب فیلمسازان داخلی و خارجی از این اتفاق، ادامه داد: تعداد قابل توجهی فیلم به دفتر جشنواره رسیده است که این آثار مسلما زمینه رونق بیش از پیش جشنواره را فراهم می‌کند.

وی افزود: در دوره های بیست و پنجم و بیست و ششم جدول نمایش فیلم‌ها با کمترین تغییرات ممکن تهیه و اجرا شد که بیشترین اعتماد را در میان مخاطبان فراهم کرد و درصددیم امسال نیز جدول نهایی نمایش فیلمها را پیش از آغاز جشنواره منتشر کنیم.

مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره در پایان گفت: هنرمندان علاقمند به حضور در این اتفاق بزرگ می‌توانند فرم حضور در جشنواره را تا پایان روز اداری ۳۱ مرداد سال جاری با حضور در دفتر جشنواره و یا پایگاه اینترنتی این اتفاق ( icff.ir) تهیه و تکمیل نموده و تحویل دهند، و تا بیستم شهریور برای تحویل دادن کپی فیلم به دبیرخانه فرصت خواهند داشت.
بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری «سیداحمد میرعلایی» در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل، مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلمنامه‌نویسی از ۱۵ تا ۱۹ مهر ماه با حضور گسترده هنرمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.