بیشترین سرقت خودرو مربوط به چیست؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 بیشترین سرقت خودرو مربوط به چیست؟

بیشترین سرقت خودرو مربوط به چیست؟

ممتازنیوز: فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات و عملکرد پلیس در کاهش سرقت‌ها گفت: بیشترین آمار سرقت مربوط به تجهیزات داخل خودرو است.

به گزارش ممتازنیوز، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: بی‌توجهی شهروندان و مالکان وسایل نقلیه در تامین امنیت خودرو باعث کمین سارقان و سرقت تجهیزات خودرو می‌شود.
وی با اشاره به دستگیری سارقان تجهیزات خودرو ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارقان درون خودرو را در هنگام سرقت شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مقام مسئل افزود: برنامه ریزی، اجرای طرح های شناسایی و کنترل سارقان و توزیع مناسب نیرو برای استفاده در گشت های هدفمند تا حد زیادی در پیشگیری از سرقت موثر بوده و مانع از فعالیت سارقان شده است.
وی اضافه کرد: در اجرای طرح سه روزه پلیس در برخورد با سارقان، ۹ نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند همچنین ۳۴ فقره سرقت داخل خودرو نیز کشف شد و اعتراف کردند.
فرمانده نیروی انتظامی یزد با بیان اینکه در حوزه سرقت با کاهش ۱۵ درصدی روبرو هستیم اضافه کرد: برخورد پلیس در زمینه سرقت‌ ها افزایش یافته به ویژه که سارقان زیادی هم دستگیر شدند و اکنون احساس ناامنی می‌کنند.
امان اللهی با بیان اینکه در یزد ضریب امنیتی نسبت به سایر نقاط در کشور بالاتر است به تشریح وضعیت امنیتی استان و برخورد با جرایم مختلف پرداخت.
این مقام مسئول همچنین از اجرای طرح‌ پلیس در برقراری نظم و امنیت در معابر و جاده‌های استان خبر داد و نتیجه این اقدامات پلیس را کاهش تصادفات و در نتیجه کاهش متوفیان ناشی از تصادفات دانست.
وی با اظهار تاسف از اینکه بیشتر جان‌ باختگان حوادث ترافیکی در استان یزد را موتورسواران تشکیل می دهند گفت: امید است با تغییر فرهنگ استفاده از این وسیله نقلیه، شاهد کاهش روزافزون آمار کشته‌ شدگان راکب و سرنشین موتورسیکلت‌ها باشم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.