بیش از سه هزار کتاب درسی در دانشگاه پیام نور تدریس می شود

در حال حاضر بیش از سه هزار کتاب درسی در دانشگاه پیام نور تدریس می شود و ۶ هزار موضوع برای تدریس در این دانشگاه وجود دارد.

دکتر زیاری رئیس دانشگاه پیام نور کشور در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از یک میلیون دانشجو در دانشگاه پیام نور در حال تدریس هستند و بخش عمده ای از این تعداد در رشته های کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل اند.

وی تاکید کرد: به تازگی مرکز مطالعات مدیریت در دانشگاه پیام نور تأسیس شده است که این مرکز بودجه ای جداگانه در دانشگاه به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سه هزار کتاب درسی در حال تدریس دارد خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود شش هزار موضوع برای تدریس نیز در دست نظام آموزشی قرار دارد و بخش عمده ای از کتاب ها مربوط به مباحث فرهنگی و اسلامی است.

وی افزود: بعد از گذشت ۳۳ سال از انقلاب اسلامی کردن دانشگاه ها نیازمند برنامه ریزی و بررسی است و هنوز دانشگاه ها با اسلامی شدن فاصله دارند.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور بر خلاف سایر دانشگاه ها که استاد محور هستند بر اساس کتاب ها و مشخص تدریس می کنند و این یک ویژگی خاص برای این دانشگاه به حساب می آید./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.