بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر کشور گازرسانی شده است

۸فروردین ۱۳،

ˈمحمد امیرخانیˈ در سفر به شهرستان دماوند روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا شرق استان تهران افزود: یکی از اقدامات ارزشمند دولت نهم و دهم، اجرای پروژه عظیم مسکن مهر در سطح کشور بود که تاکنون خدمات مطلوبی را فراهم کرده است.

وی به اجرای بخش خدمات رسان این واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: یکی از بخش های مهم این پروژه عظیم، تامین گاز است که وزارت نفت توانسته تاکنون همپای وزارت راه و شهرسازی اقدامات مهمی را برای مسکن مهر انجام دهد.

مشاور وزیر نفت با بیان اینکه پیش بینی می گردد هم زمان با واگذاری واحدهای مسکونی، پروژه گازرسانی را نیز به اتمام برسد، گفت: تاکنون حدود یک میلیون واحد مسکن مهر در سراسر کشور در حال واگذاری گازرسانی شده و تا پایان واگذاری تمام واحدهای مسکونی مسکن مهر ادامه دارد.

* اجرای عملیات گازرسانی مسکن مهر پردیس با ۱۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار

امیرخانی دربارهٔ پروژه مسکن مهر شهر تازه پردیس و دیگر پروژه های شرق استان تهران گفت: در پروژه پردیس حدود ۶۳ کیلومتر شبکه گازرسانی در بخش خطوط تغذیه، خطوط فرعی و انشعابات اجرا خواهد شد که این میزان با توجه به سه بخش بودن پروژه های مسکن مهر پردیس در دره بهشت، کوزو پارس و انبوه سازان، پیش بینی می گردد ۱۳۵ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

امیرخانی خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی یکی از پروژه های خطرساز با حساسیت بالا محسوب می گردد، اما تلاش داریم از دیگر سازمان های خدمات رسان همچون آب، برق، فاضلاب و … پیشی گرفته و در راستای اجرای عملیات بروکف و تعیین معابر، عملیات لوله گذاری را انجام دهیم.

* نصب نسل تازه کنتورهای هوشمند گاز در مسکن مهر پردیس

مشاور وزیر نفت از نصب نسل تازه کنتورهای هوشمند گاز با اولویت طرح مسکن مهر خبر داد و گفت: از جمله برنامه ریزی های انجام شده در بخش وزارت نفت برای واحدهای مسکن مهر کشور همچون پردیس، نصب کنتور‌های هوشمند گاز است که به صورت تک واحدی برای حفظ امنیت بیشتر انجام می گردد.

وی از اتمام عملیات گازرسانی ۵۰ هزار واحد مسکونی شهرهای دماوند، رودهن و فیروزکوه تا پایان فروردین ماه جاری خبر داد و افزود: طبق پیش بینی های انجام شده بخشی از واحدهای مسکونی مسکن مهر شرق استان تهران نیز تا پایان فروردین ماه عملیات گازرسانی آن انجام می گردد.

تهرام/۷۲۴۶/۱۴۵۷/۱۵۵۶/

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.