بیمارستان فارابی کرمانشاه به دستگاه های تازه مجهز شد

۲۳ام بهمن ،

اما گاهی بعضی از این مراکز یا کم می باشند و یا تجهیزات لازم را ندارند برای مثال ساناز از کرمانشاه نوشته :ما در این شهر بیمارستان با تجهیزات بالا نداریم وتمام دستگاه ها فرسوده می باشند واین در حالی است که می گویند کرمانشاه بیمارستانهای خوبی دارد در حالی که ما امکانات بالای پزشکی هنوز نداریم و کسی هم به فکر بیماران نیست چرا؟

واما نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مورد گفت: بیمارستان فارابی که یک بیمارستان تخصصی اعصاب و روان است در قبل از یک دستگاه فرسوده استفاده می‌کرد که پاسخ‌گوی بیماران نبود و این دستگاه که ششمین دستگاهی است که در مراکز وابسته به دانشگاه آغاز به فعالیت می‌کند در این مرکز راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی در محل دانشکده بهداشت که از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری است، از جمله این برنامه‌ها است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، خرید یک‌دستگاه ام آر آی برای بیمارستان امام رضا (ع)، گسترش و توسعه تمام اورژانس‌های بیمارستانی و پیش‌بیمارستانی که درحال اجرا می باشند و افزایش تعداد آمبولانس‌ها را از دیگر این اقدامات برشمرد.
وی اعلام کرد: کرمانشاه که به‌عنوان قطب درمان غرب کشور فعالیت می‌کند، علاوه بر بیماران استان‌های هم‌جوار بیماران کشور همسایه عراق را نیز پذیرش می‌کند، باید بتواند با ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به این مهم دست یابد که سلامت جامعه را تامین کند.
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.