بیماری نادر کودک را از آغوش مادر محروم کرده است!+عکس

۰۱م اسفند ،

ختر سه ساله اهل شهر فونیکس ایالت اریزونای آمریکا از کودکی گرفتار بیماری ژنتیکی عجیب و غریبی شده است.دختر بچه سه ساله به نام “لیزی هندریک سون” از تاولهای پیچیده بدنی رنج می برد.در این بیماری که به نام “بیماری پروانه”نیز معروف است پوست بسیار نازک می گردد تا حدی که مانند بال پروانه شکننده و نرم می گردد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، دختر سه ساله اهل شهر فونیکس ایالت اریزونای آمریکا از کودکی گرفتار بیماری ژنتیکی عجیب و غریبی شده است.دختر بچه سه ساله به نام “لیزی هندریک سون” از تاولهای پیچیده بدنی رنج می برد.در این بیماری که به نام “بیماری پروانه”نیز معروف است پوست بسیار نازک می گردد تا حدی که مانند بال پروانه شکننده و نرم می گردد.

مادر دختربچه به نام “کریستین هندریک سون”در باره بیماری فرزندش می گوید:”فرزندم هر بار که تصمیم به انجام کاری می گیرد تاثیرات ناخوشایندی روی پوست بدنش می گذارد و مجبورهستیم او را سریعا به بیمارستان ببریم.به گزارش وبلاگ آسان وب او حتی با دوش گرفتن در حمام مشکل دارد.

ما مجبور هستیم پماد مخصوص روی بدنش بمالیم و سپس روی پماد را باندپیچی نماییم.واقعا نگهداری از او بسیار مشکل است.و باید دو فرد مواظب و مراقب او باشند.ما حتی نمی توانیم او را در آغوش بگیریم چون پوستش فورا پاره می گردد.”به گفته پزشکان این نوع بیماری ۱ در پنجاه هزار نفر است.

منبع: وبلاگ آسان وب


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.