بیمه خسارت رانندگان متخلف را نمی دهد

۱۶م آذر ،

رئیس اجرائیات پلیس راهور:

بیمه خسارت رانندگان متخلف را نمی دهد

رانندگی یکی از کارهای آسان و در عین حال دشوار است چون قوانین خاص خود را نیز دارد ورانندگانی که از قوانین سر پیچی کنند قطعا با مشکل نیز مواجه می شوند.

  به نقل از خبر آنلاین، وعده ای دیگر هم به امید این که بیمه خسارات آن ها را پرداحت می کند آسوده خاطر هر گونه که می خواهند رفتار می کنند در همین زمینه سپهر از یاسوج نوشته:آیا این درست است که بیمه خسارت رانندگان متخلف را نمی دهد؟
واما سرهنگ خسروی رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهوردر پاسخ به سوال مطرح شده گفت:بله طبق قانون بیمه خسارت رانندگانی را که به سبب نمره منفی گواهینامه آن ها در سیستم پلیس توقیف شده است را پرداخت نمی کند ودر صورتی که رانندگان در مرحله اول ۳۰نمره منفی به سبب ارتکاب تخلفات اتفاق ساز دریافت کنند گواهینامه آنان در سیستم پلیس توقیف می گردد وبر این اساس شرکت های بیمه در صورت بروز تصادف خسارت راننده متخلف را به سبب نداشتن گواهینامه پرداخت نمی کنند.این راهکار برای کم شدن تخلفات رانندگی است.
سرهنگ دهقان به این نکته هم اشاره کرد که رانندگانی که جریمه های آن ها بیش از یک میلیون تومان است خودرویشان توسط پلیس توقیف شده تا تکلیف جریمه هایشان مشخص شود.

پنجشنبه ۱۶ آذر   ۱۷:۵۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.