بیمه سامان به ۶۰ زلزله زده خسارت داد

بیمه سامانبینا- مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه سامان خبر داد: بر اساس بررسی پرونده های خسارت واصله تاکنون از سوی بیمه سامان به ۶۶ مورد خسارت زیان دیدگان در زلزله آذربایجان شرقی رسیدگی و مبالغ خسارت به آنان بصورت کامل پرداخت شده است.
به گزارش بینا، فریبا نقی پور در ادامه اضافه نمود: در پی وقوع زلزله ۲/۶ ریشتری استان آذربایجان شرقی از شهریور۹۱ کار پرداخت خسارت به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی آغاز شده است. در این راستا و در جهت ارائه خدمات با سرعت بیشتر، تیم کارشناسی خسارت بیمه سامان به مناطق آسیب دیده استان آذربایجان شرقی اعزام شده و کار رسیدگی به پرونده ها و پرداخت خسارت به زلزله زدگان از طریق شعبه بیمه سامان در استان آذربایجان شرقی و دفترمرکزی در حال انجام می باشد.
بیمه آتش سوزی سامان خطراتی که خانه و اثاثیه را تهدید می‌کند، بر طبق شرایط بیمه نامه تحت پوشش قرار می‌دهد. شرکت بیمه سامان به منظور فروش آسان و کاهش تشریفات اداری، بیمه نامه آتش سوزی را به صورت دفترچه ای طراحی نموده است. دفترچه مذکور طوری طراحی شده است که نماینده بیمه گر یا واحد صدور بتواند به سرعت و در محل بیمه نامه را صادرنماید.   با این دفترچه واحد های مسکونی دیگر نگران پیامدهای ناگواری مانند زلزله  نخواهند بود.  این واحد ها می توانند برای ساختمان، تاسیسات و اثاثیه داخل ساختمان در مقابل خطراتی مانند آتش سوزی ، صاعقه ،انفجار وزلزله از بیمه آتش سوزی شرکت بیمه سامان استفاده نمایند.
بیمه سامان با چشم انداز خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات به مشتریان آینده نگر، فراهم کننده کلیه خدمات بیمه ای است.
هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره بیمه آتش سوزی سامان با شماره تلفن های ۸۹۴۳ – ۰۲۱ داخلی: ۳۴۱۹ و ۳۴۲۱ تماس حاصل فرمایند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.