بیمه های مکمل زیر بار قرار داد بستن با بیمارستان های دولتی نمی روند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: بیمه های مکمل زیر بار قرار داد بستن با بیمارستان های دولتی نمی روند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان بهداشت باشگاه خبرنگاران؛  دکتر حسن ابوالقاسمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز ۱۳ شهریور در مراسم افتتاح اورژانس تخصصی قلب بیمارستان شهید مدرس افزود: بهبود خدمات اورژانس و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده دستور وزیر بهداشت به تمام دانشگاه ها بوده است که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بعد از ابلاغ این دستور اقدام به نوسازی اورژانس ها و بخش های بیمارستان های تحت پوشش کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید مدرس قطب پذیرش بیماران قلبی در غرب تهران است گفت: این بیمارستان از اول تیر ماه دراورژانس ژنرال خود متخصص جراحی عمومی ، داخلی و بیهوشی قرار داده است تا کیفیت ارائه خدمات به بیماران افزایش یابد.

ساخت اورژانس تخصصی قلب در فاز یک برنامه های بیمارستان قرار داشته که امروزه به طور رسمی افتتاح شد .

همچنین برنامه فاز ۲ نوسازی اورژانس جنرال این بیمارستان با ۱۳ تخت و تجهیز تمام امکانات لازم در این بخش است.

ابوالقاسمی با اشاره به اینکه در آینده ای نزدیک به بخش CCU این بیمارستان ۲۰ تخت اضافه می شود عنوان کرد: این بیمارستان دارای بخش های قلب کودکان و جراحی قلب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از قرارداد نبستن بیمه های مکمل با بیمارستان های دولتی گله  کرد و اظهار داشت: ما با بیمه های مکمل جلسات متعددی داشته ایم تا بتوانیم آنها را راضی کنیم تا بیمه های مکمل با بیمارستان های دولتی قرار داد ببندند که هنوز حاضر به بستن قرار داد نشده اند .

وی ادامه داد :دلیل بیمه های مکمل برای نبستن قرار داد نداشتن هتلینگ مناسب است به طوریکه بیمارستان شهید مدرس یکی از بیمارستان های دولتی است که خیلی از مراجعه کنندگان حتی مسئولین در بدو ورود از خصوصی یا دولتی بودن این بیمارستان سوال می کنند.

در واقع فضای اورژانس و هتلینگ بیمارستان طوری طراحی شده که باور دولتی بودن بیمارستان برای بعضی ها سخت است، بنابراین با این شرایط بیمه های مکمل باید با ما قرار داد بندند که هنوز زیر بار نرفتم./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.