«بیژن نعمتی‌شریف» هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز درگذشت

«بیژن نعمتی‌شریف» هنرمند نقاش، عروسک‌ساز و مجسمه‌ساز صبح امروز بر اثر عارضه مغزی از دنیا رفت. به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، بیژن نعمتی‌شریف هنرمند نقاش،‌عروسک‌ساز و مجسمه‌ساز ساعت ۴ صبح امروز بر اثر عارضه تومور مغزی دار فانی را…

«بیژن نعمتی‌شریف» هنرمند نقاش، عروسک‌ساز و مجسمه‌ساز صبح امروز بر اثر عارضه مغزی از دنیا رفت.
به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، بیژن نعمتی‌شریف هنرمند نقاش،‌عروسک‌ساز و مجسمه‌ساز ساعت ۴ صبح امروز بر اثر عارضه تومور مغزی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
بیژن نعمتی شریف متولد ۱۳۲۶ در شهر قائم شهر و فارغ التحصیل رشته مجسمه‌سازی از دانشگاه تهران است که تا کنون در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در گالری‌های اثر،ماه،سیحون و .. حضور داشته و همچنین جوایزی را نیز از آن خود کرده است که جایزه برگزیده چهارمین دوسالانه مجسمه سازی تهران از آن جمله است.
او قرار بود شانزدهمین نمایشگاه آثارش را پاییز امسال برگزار کند.

شرکت در دومین دوسالانه بین المللی پکن، عضویت در انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران و تدریس در مجتمع دانشگاهی هنر، دانشگاه تهران،دانشکده تئاتر و سینما، دانشکده سوره و دانشگاه آزاد از دیگر فعالیت های اوست.
او همچنین در پروژه هایی همچون «بابابزرگ و ترب»، «کارگاه» (قسمت اول و قسمت دوم)، «مدرسه خرگوش ها»، «سفر سبزدرسبز»، «زاغچه کنجکاو»، «شش کلاغ و یک روباه»، «کچل کفترباز»، «چشم در برابر چشم»، «خرس کوچک»، «کوراوغلو»، … فعالیت داشته است.

مراسم یادبود این هنرمند ساعت ۱۲ روز جمعه ۲۷ مردادماه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

منبع: farsnews.com

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.