بی‌سوادی زن، سبب سرقت اینترنتی پول‌های شوهرش شد

۱۲م آذر ،

00-32.jpg

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی غرب استان تهران از دستگیری مردی خبرداد که با سوءاستفاده از اعتماد زنی بی‌سواد از حساب عابربانک همسرش سرقت می‌کرد.

سرهنگ نورالهی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه چندی پیش شهروندی با مراجعه به پلیس فضای تولید و تبادل فرماندهی غرب تهران، عنوان کرد که مبلغ ۲۰ میلیون ریال از حساب وی برداشت شده است، گفت: با ثبت این شکایت، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان نشان داد که به مدت پنج ماه این پول از حساب شاکیه به صورت متناوب برداشت شده است، گفت: با پیگیری و بررسی‌های اطلاعاتی و همچنین استعلامات لازم از بانک‌های سطح این استان، سارق اینترنتی در شهرستان بهارستان مورد شناسایی قرار گرفت.

رییس پلیس فتای غرب تهران با بیان اینکه با دستگیری متهم به نام «کریم» زوایای پنهان این پرونده روشن شد، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد، «کریم» قبلا در همسایگی شاکی سکونت داشته و زمانی که کارت عابربانک شاکی در اختیار همسر بی‌سوادش بوده است، وی این کارت را برای برداشت وجه از عابربانک در اختیار متهم قرار داده و «کریم» نیز با سوءاستفاده از این اعتماد، بلافاصله اقدام به تهیه رمز دوم کرده و به صورت متناوب از این حساب مبالغ ناچیز برداشت کرده است.

نورالهی با بیان اینکه متهم با برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب مالباخته، خریدهای اینترنتی انجام داده است، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.