بی اعتنایی هاشمی به احضارهای قوه قضائیه خود جرم است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید به اتهامات مهدی هاشمی رسیدگی کند، گفت: بی اعتنایی مهدی هاشمی به احضارهای قوه قضائیه خود جرم است که باید به همه جرایم وی بدون توجه به هیچ ملاحظه کاری رسیدگی شود.

حبیب برومند نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به ضرورت رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی پس از بازگشت به ایران گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه افراد و حتی مقام معظم رهبری در برابر قانون مساوی هستند و اگر کسی جرمی مرتکب شد باید بدون هیچ ملاحظه ایی به جرم وی رسیدگی شود.

وی با تاکید بر اینکه باید قانون مقدم بر هر فردی باشد، افزود: نباید نزدیکی به مراکز قدرت مانع رسیدگی به اتهامات و جرایم افراد شود و فردی که چنین ویژگی ندارد و در مناطق دور و محروم است به دادگاه سپرده شود چرا که در آن صورت ناعدالتی بیداد خواهد کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: اگر مهدی هاشمی جرمی مرتکبی شده باید به جرمش رسیدگی شود و در این راستا تنها باید به مر قانون توجه داشت نه چیز دیگر.

برومند با اشاره به احضار هاشمی و عدم حضور وی در دادگاه تصریح کرد: عدم حضور وی در دادگاه خود جرم است که باید به آن جرم هم رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مهدی هاشمی به دادگاه احضار می شود و در دادگاه حضور نمی یابد، نباید انتظار داشته باشد که وقتی وارد ایران شده محاکمه نشود.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.