تأثیر سیاست های فدرال رزرو بر طلا و بازارهای مالی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تغییر انتظارات برای آغاز کوچک سازی سیاست های مالی فدرال رزرو

انتشار داده های مشاغل در آمریکا سبب ناامیدی بازارهای مالی شدبازارهای مالی بر این تصور می باشند که فدرال رزرو کوچک سازی سیاست های مالی خود را به تعویق خواهد انداخت بهای طلا به شدت با تغییر انتظارات برای آغاز کوچک سازی سیاست های مالی فدرال رزرو روند نزولی را پی گرفته بوده است

خبراقتصادی:بهای طلا به شدت با تغییر انتظارات برای آغاز کوچک سازی سیاست های مالی فدرال رزرو روند نزولی را پی گرفته بوده است در روز چهارشنبه، ۲۳ اکتبر، در حالی که سرمایه گذاران در حال کسب سود از منافع ۲ درصدی روز قبل بوده اند , بهای طلا در بازارهای جهانی اندکی افت داشته است

 در بخش کامکس بازارهای نیویورک بهای طلا برای تحویل در ماه دسامبر با افت ۰٫۶ درصدی به رقم ۱۳۳۴ دلار و ۶۰ سنت در هر اونس رسید. سطح حمایتی برای بهای طلا ۱۳۱۰ دلار و ۱۰ سنت در اونس و سطح مقاومتی ۱۳۵۰ دلار و ۳۰ سنت در هر اونس خواهد بود.

انتشار داده های مشاغل در آمریکا سبب ناامیدی بازارهای مالی شدبازارهای مالی بر این تصور می باشند که فدرال رزرو کوچک سازی سیاست های مالی خود را به تعویق خواهد انداخت.

کارشناسان معتقدند که در سال جاری بهای طلا به شدت با تغییر انتظارات برای آغاز کوچک سازی سیاست های مالی فدرال رزرو روند نزولی را پی گرفته بوده است و افت های بیش از ۲۰ درصدی را تجربه کرده است. نشست آتی فدرال رزرو در روز های ۲۹ و ۳۰ ماه جاری برگزار خواهد شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.