تأمین امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع کشور است

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دفاع از آسمان کشور و فراهم کردن امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع از کشور است.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری” رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و هیئت همراه با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق (گروه چابهار) از پایگاه اینترنتی رادار مکران و ایستگاه رادار جاسک بازدید  و در جمع کارکنان  و خانوادهٔ این گروه به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام انصاری در جمع کارکنان پایور و وظیفه  گروه پدافند هوایی چابهار گفت: برای رسیدن به موفقیت و سعادت باید به چند عامل شناخت و معرفت پیدا کرد، اول شناخت خداوند متعال دوم شناخت نعمت‌های خداوند سوم مسئولیت شناسی و چهارم دشمن شناسی و با شناخت این عوامل می‌توانیم راه سعادت و پیروزی را طی کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: همه ما دو دشمن سرسخت داریم که بدترین آن نفس خودمان است که هوی و هوس این نفس انسان را به بدی وا می‌دارد مگر کسانی که رنگ و بوی خدایی داشته باشند و دشمن بعدی شیطان است،مطلب بعدی مسئولیت شناسی است که بر عهده شما در دفاع از کیان اسلامی است بسیار مهم است و اجر و پاداش بسیاری دارد، چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری کار شما در اولویت اول است و دفاع از آسمان کشور و فراهم کردن امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع از کشور است.

شایان ذکر است، در ادامه سفر رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) به گروه چابهار و طی مراسمی ساختمان بازسازی شده عقیدتی سیاسی این گروه افتتاح و کلنگ احداث مسجد این گروه به زمین زده شد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.