تابلوهای سه‌بعدی از پیچ و میخ ! + تصاویر

هنرمند آمریکایی هنر نقاشی سه بعدی را با میخ و پیچ انجام می‌دهد و برای رسم یک تابلو از ۸ هزار تا ۱۰ هزار پیچ و میخ در کنار یکدیگر استفاده می‌کند و برای اینکه تابلوهایش اشکال سه بعدی به خود بگیرند، پیچ‌ها را با ارتفاع‌های مختلف کنار هم قرار می‌دهد تا از بازتابش و انعکاس نور آنها بر یکدیگر تصاویر زیبایی تشکیل دهند.

تاکنون شنیده شده که هنرمندان برای تثبیت تابلوهای نقاشی خود از میخ یا پیچ استفاده کنند،‌ اما شاید کمتر شنیده باشید که با پیچ یا میخ تابلوهای نقاشی سه بعدی رسم کرد.

طبیعی است که یک هنرمند برای تثبیت تابلوهای نقاشی خود از پیچ یا میخ استفاده کند، اما کمتر شنیده شده که کسی با پیچ یا میخ تابلوهای سه بعدی نقاشی کند.

اما «آندرو مایرز»، هنرمند آمریکایی هنر نقاشی سه بعدی را با میخ و پیچ انجام می‌دهد و برای رسم یک تابلو از ۸ هزار تا ۱۰ هزار پیچ و میخ در کنار یکدیگر استفاده می‌کند و برای اینکه تابلوهایش اشکال سه بعدی به خود بگیرند، پیچ‌ها را با ارتفاع‌های مختلف کنار هم قرار می‌دهد تا از بازتابش و انعکاس نور آنها بر یکدیگر تصاویر زیبایی تشکیل دهند.

مایرز خود در این ارتباط می‌گوید که ابتدا تصویر مورد نظر خود را روی تابلو می‌کشم و سپس تلاش می‌کنم، با قرار دادن میخ‌ها با ارتفاع‌‌های مختلف، به تابلوی خود ماهیتی سه بعدی ببخشد.

این هنرمند آمریکایی تاکنون چندین نمایشگاه برگزار کرده و هریک از تابلوهایش را به قیمت ۳۵ هزار دلار هم فروخته است. تصاویری از کار این هنرمند را مشاهده می‌کنید:

تابلوهای سه‌بعدی از پیچ و میخ (1)

تابلوهای سه‌بعدی از پیچ و میخ (2)

تابلوهای سه‌بعدی از پیچ و میخ (3)

تابلوهای سه‌بعدی از پیچ و میخ (4)

تابلوهای سه‌بعدی از پیچ و میخ (5)

تابلوهای سه‌بعدی از پیچ و میخ (6)

تابلوهای سه‌بعدی از پیچ و میخ (7)


بهگر | خواندنی – دیدنی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mehrdad:

    کارهاش خیلی زیبا هستند- یه شرکت ایرانی هم هست که لوگوی شرکت هارو با پیچ استیل روی چوب جنگلی می سازه- اسمش رامند دکور” ramand-decor” هستش،کاراشون باحاله

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.