تاجیک ها قابل قیاس با ازبکها نبودند/ایرادهای تیم ملی هنوز برطرف نشده است

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سبک و بازی نمودن تاجیکستان با ازبکستان بسیار متفاوت است.

صادق ورمرزیار پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اقدام کی روش در استفاده از بازیکنان ذخیره تیم ملی مقابل تاجیکستان درست نبوده است در چنین دیداری باید ملی پوشان ثابت بازی می نمودند که هماهنگی و شرایط بازی با ازبکستان را به دست می آوردند.

ورمرزیار درباره دریافت گل از ضعف خط دفاع تیم ملی گفت: ایرادهای خطوط تیم ملی با برد مقابل کره جنوبی که ۵۰ درصدش متعلق به تماشاگران بود محو شد ضعف در خط دفاعی و عدم پوشش فضاهای خالی در محوطه جریمه از قدیم الایام در تیم ملی وجود داشت و کی روش باید این ضعف ها را برای بازی با ازبکستان برطرف کندوی درباره بازی تیم ملی با ازبکستان گفت: ازبکستان از لحاظ فنی بسیار قوی می باشند و اگر ۵۰ بازیکن اصلیشان را در بازی رفت مقابل تیم ملی داشتند به این راحتی ها شکست نمی خوردند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه بیان نمود: ازبکستان حریف سرسختی نسبت به کره جنوبی است و تیم ملی نباید در پشت برد مقابل کره جنوبی بخوابد چراکه ازبکستانی ها در دفاه جنگنده و در خط حمله هم مهاجمان زهرداری دارند که می توانند برای مدافعان حریف دردسر ساز شوند.

وی در پایان خاطرنشان نمود: اگر تیم ملی نتواند ازبکستان را شکست دهد در ادامه بازی ها شرایط سختی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت امیدوارم ملی پوشان با حمایت تماشاگران بتوانند ازبکستان را در آزادی شکست دهند.

گفتنی است، تیم ملی توانست با نتیجه ۶ بر یک پیروزی پرگلی را مقابل تاجیکستان به دست آورد و با روحیه بالا آماده بازی با ازبکستان شود./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.