تاج به نشست نیامد و کروش حسابی شاکی شد/ قصه بی سر و ته تیم ملی سرمربی را فراری می دهد؟

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – کارلوس کروش که همچنان در تهران بلاتکلیف است و نمی داند تیم ملی را چطور باید آماده بازی های جام جهانی کند بار دیگر از بد قولی مسئولان فدراسیون فوتبال کلافه شد.

به گزارش ممتاز ؛ ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه طبق قرار قبلی باید کروش و دستیارانش به دفتر مهدی تاج می رفتند و بر سر برنامه های لیگ برتر با آنها به توافق می رسیدند. بنا بر این بود تا در این جلسه تصمیم نهایی برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا و تداخل برنامه های استقلال و با تیم ملی گرفته شود. چیزی که استقلال حاضر نیست در قبالش کوتاه بیاید و کروش هم اعتقاد دارد این برنامه ها به تیم ملی لطمه می زند. 

این دوگانه باید در نشست صبح پنجشنبه حل می شد. کروش و گروهش سر زمان مقرر به دفتر مهدی تاج رفتند اما او در محل کارش نبود. غیبت رئیس سازمان لیگ بحرانی به پا کرد . کارلوس کروش که از بدقولی رئیس سازمان لیگ کلافه شده بود با عصبانیت قصد ترک سازمان لیگ را داشت. بهروان و کاظمی دستیاران تاج اما در محل نشست حاضر بودند و آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم در تماسی با تاج متوجه شد مشکلی شخصی سبب شده تا رئیس سازمان لیگ در این نشست غایب باشد. بعد از کمی رایزنی کروش به دیدار با این دو دستیار تاج قناعت کرد و قرار شد تا با آنها برنامه نهایی را ببندد و تاج از حقش برای اظهار نظر در این باره به نفع همکارانش عدول کند. این جلسه درحال برگزاری است. کروش عصبانی است و و گفته می گردد بزودی دوباره به کشورش بر می گردد تا شاید فرجی شود. تیم ملی در عین ناباوری در کمتر از یک ماه فرصت ۴ بازی دوستانه در تاری های فیفا را از دست داده است و هیچ بعید نیست که دوباره سرانجام  فوتبال ملی ایران نابه سامانی باشد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.