تاج: مرسوم نیست رأی‌مان را بگوییم

۱۱اردیبهشت،

مهدی تاج در خصوص انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: انتخابات خوبی برگزار شد و ما هم یک رأی داشتیم که آن را در صندوق انداختیم.

به گزارش فارس،وی در مورد اینکه چه شخصی را انتخاب کرده بود، گفت: نمی‌توانم در این باره چیزی بگویم مرسوم نیست که رأی خود را اعلام کنیم امیدوارم رئیس جدید با همکاری همه اعضا بتوانند مشکلات پیش‌رو را از فوتبال آسیا بردارند.

سرپرست سازمان لیگ در مورد اتفاقاتی که در لیگ دسته اول رخ داده و مسائلی دربارهٔ احتمال تبانی مطرح شده، اظهار داشت: ما از کمیته انضباطی درخواست جدی داریم تا به صورت محکم به موضوع تبانی رسیدگی کند و آن را مورد بررسی قرار دهد تا احکام مورد نیاز را صادر کند و برای همیشه ریشه ناپاکی از فوتبال کنده شود.

وی افزود: متأسفانه لیگ دسته اول در چند سال اخیر متأثر از مسائل اینچنینی بوده و باید به صورت جدی مورد پالایش قرار بگیرد اگر جلوی آن گرفته نشود این موارد ادامه‌دار خواهد بود.

تاج تأکید کرد: یکی از مسائلی که در شرایط کنونی مطرح می‌شود حضور تیم‌های لیگ دسته اول در لیگ برتر است که با چالش و موانع زیادی روبه‌رو می باشند به خاطر اینکه اگر نخواهیم جلوی این مسائل را بگیریم همان تیم‌ها در لیگ برتر چنین شرایطی را به وجود می‌آورند و لیگ برتر را هم متأثر از خود می‌کنند.

سرپرست سازمان لیگ دربارهٔ بحث ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر تصریح کرد:‌ در حال حاضر مصوبه هیئت رئیسه ۱۶ تیمی شدن است و ما برنامه‌ریزی‌های خود را برای سال آینده بر این روال انجام داده‌ایم و تصمیم جدید دیگری گرفته نشده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.