تارنمای الحیات: محمود عباس دولت خود را موظف به حل بحران اقتصادی کرد

بر اساس این گزارش، محمود عباس به دنبال بالا گرفتن اعتراضات مردمی علیه دولت فلسطین به دلیل افزایش قیمتها با تشکیل یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: من از دولت متبوع خود خواستم تا راهکارهای لازم را برای حل و فصل بحران اقتصادی بیابد.

وی خاطرنشان کرد: بحران به دنبال رفتن او به سازمان ملل متحد جهت دستیابی به جایگاه کشور غیر عضو در این سازمان رو به وخامت گذاشت.

به نوشته الحیات، وی در همین راستا اعلام کرد که در ۲۷ ماه جاری جهت مشورت با دوستان در مورد لایحه طرح عضویت فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل رهسپار این مجمع خواهد شد.

وی گفت : ما به سازمان ملل می رویم تا بگوییم ما یک کشور هستیم که توافقنامه چهارم ژنو در مورد آن صدق می کند و ۱۳۳ کشور ما را به عنوان یک کشور به پایتختی بیت المقدس به رسمیت می شناسند و ما در آنها سفارتخانه داریم که پرچم فلسطین را برافراشته اند.

بر اساس این گزارش، محمود عباس از اعمال فشارهای آمریکا جهت پیشگیری از سفرش به مجمع عمومی سازمان ملل پرده برداشت و گفت : چرا واشنگتن نمی خواهد ما به سازمان ملل برویم؟

اما وی تاکید کرد: ما در روز ۲۷ ماه جاری به مجمع عمومی سازمان ملل خواهیم رفت و من از قدرت کناره گیری نخواهم کرد و ملت ما پایدار و استوار باقی خواهد ماند.

مترجمام ** ۱۴۸۷**۲۰۴۷**

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.