تارنوازی «کیوان ساکت» در تالار وحدت

به گفته سامان احتشامی، گروه شرقی هر سال با نوازندگان مختلفی برنامه اجرا می‌کند. این تغییرات به این دلیل است که حال‌وهوای اجراها بنا به شرایط روز تغییر می‌کند کنسرت گروه شرقی به سرپرستی «سامان احتشامی» و با همراهی کیوان…

به گفته سامان احتشامی، گروه شرقی هر سال با نوازندگان مختلفی برنامه اجرا می‌کند. این تغییرات به این دلیل است که حال‌وهوای اجراها بنا به شرایط روز تغییر می‌کند
کنسرت گروه شرقی به سرپرستی «سامان احتشامی» و با همراهی کیوان ساکت روزهای ۲۷ و ۲۸ مهر‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، کنسرت گروه شرقی به سرپرستی «سامان احتشامی» و با همراهی کیوان ساکت روزهای ۲۷ و ۲۸ مهر ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

سامان احتشامی پیانیست و سرپرست گروه شرقی درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت برگزار شود، گفت: در این کنسرت قطعات مختلفی را برای سلایق مختلف تنظیم کرده‌ایم و می‌خواهیم قطعاتی را از موسیقی کلاسیک تا موسیقی نواحی ایران اجرا کنیم.
به گفته سامان احتشامی، گروه شرقی هر سال با نوازندگان مختلفی برنامه اجرا می‌کند. این تغییرات به این دلیل است که حال‌وهوای اجراها بنا به شرایط روز تغییر می‌کند. بر همین اساس است که امسال از کیوان ساکت درخواست کردیم که با ساز تار ما را در این کنسرت همراهی کند.

کنسرت گروه شرقی که ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، در دو بخش تنظیم شده و در هر بخش علاوه بر کیوان ساکت نوازندگان مختلفی همچون کوروش بابایی(کمانچه)، رضا دربندی(دف)، عمران فروزش(تنبک)، پیمان جوانمرد(پیانو)، سینا سلیم‌زاده(پیانو) و یلدا صمدی(پیانو)، سامان احتشامی را همراهی خواهند کرد.
گروه شرقی در این کنسرت همچنین به یاد زلزله‌زدگان آذربایجان قطعات آذری اجرا خواهد کرد.
علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت می‌توانند به گیشه‌ تالار وحدت تماس بگیرند.

منبع: farsnews.com

فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.