تارهای صوتی مصنوعی می آیند+عکس

این تارهای صوتی از ژل ساخته شده است که انتظار می رود آزمایشات بشری آن در سال ۲۰۲۲ انجام شود.

به نقل از خبرگزاریANSA ایتالیا بخش علم و تکنولوژی، این تارها انعطاف پذیر و مانند ارتعاش تارهای صوتی انسان مرتعش هستند.

اولین تارهای صوتی مصنوعی برای کسانی که قوه شنوایی خود را از دست داده اند با ژل مخصوص دوباره به دست آورده اند.

این آزمایش با موفقیت بر روی حیوانات مورد آزمایش قرار گرفت . پس از نتیجه مثبت آزمون بر روی حیوانات، آزمایشات بشری برنامه ریزی شده که در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

این پژوهش، توسط رابرت لانگر از موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT)هماهنگ و در کنگره انجمن شیمی آمریکا ارائه شده است.

انتخاب محققان بر روی ژل پلی اتیلن گلیکول ۳۰ (PEG30)ا در حال حاضر در کرم های لوازم آرایشی و بهداشتی، دستگاه های پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.
این ژل یک ماده است که می تواند با سرعت ۲۰۰ بار در ثانیه به عنوان تارهای صوتی یک زن درگیر در یک مکالمه ارتعاش کند.

بر اساس نیازهای بیماران برای صدا کردن، پزشک ژل آکورد آوازی را به آنها تزریق می کند و ساخت آنها را بیشتر یا کمتر سفت و سخت می کنند که به بازگرداندن صدا کمک می کند. ژل را در طول زمان کم می کنند، بنابراین بیماران باید در ۳ تا ۵ تزریق در طول یک سال این ژل را دریافت کنند.

این تار، ماده ای است که از بند ناف مصنوعی صوتی، برای اولین بار برای بازگرداندن انعطاف پذیری تارهای صوتی انسان تشکیل و تولید شده است.

در نتیجه تلاش مستمر در تولید بافت مصنوعی در آزمایشگاه، این ژل مصنوعی دارای خواص مشابه به مواد تارهای صوتی انسان و مرتعاش در پاسخ به تغییر در فشار هوا است درست مثل آنهایی که واقعی هستند.
از دست دادن انعطاف پذیری تارهای صوتی، ناشی از اثرات پیری یا بیماری، عامل مهمی در از دست دادن صدا است که در ۱۸ میلیون نفر در ایالات متحده تأثیر گذاشته است..

تارهای صوتی دو فلپ تاندون،جعبه صدایی است که ارتعاش کرده و به سرعت برای تولید جت های هوایی که ایجاد صداها می کنند از یکدیگر دور می شوند.
در عمل، مانند یک روش مشابه در نی ساکسیفون کار می کنند. رشته ها از لایه هایی از ماهیچه ها، رباط ها و غشاء ساخته شده است.لایه ای بین رباط و غشاء وبسیار قابل انعطاف است: انعطاف پذیری و چکش خواری اساسی است که ما را قادر به صحبت می کنند.

بر این اساس،هنگامی که مردم مانند معلمان، سیاستمداران یا هنرمندان با استفاده از صدای بیش از حد صحبت می کنند،یک بافت اسکار را توسعه می دهد.این مورد زمانی که یک فرد مسن است یا برای دستیابی به حجم کمتر و خشونت صدا یا هنگامی که بیماری هایی مانند حمله به سرطان تارهای صوتی بوجود می آیند، اتفاق می افتد.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


Latest news from our site

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.