تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار طلا، سکه و ارز

با وجود این که بهای جهانی طلا دو درصد افزایش یافته و نسبت به فصل گذشته به بالاترین سطح خود طی شش ماه اخیر رسیده، التهاب در بازار داخلی طلا، سکه و ارز فروکش کرده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که بهای جهانی طلا از پنجشنبه گذشته تاکنون ۳۵ دلار افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: ولی در چند روز گذشته شاهد کاهش التهابات بازار طلا و ارز داخلی علیرغم افزایش قیمت آن‌ها در بازار جهانی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: این افزایش قیمت در بازار جهانی روی قیمت‌های داخلی کم اثر بوده و قیمت سکه متناسب با افزایش قیمت جهانی آن رشد نیافته است.

سکه طرح قدیم ۹۳۰ هزار تومان

به گزارش ایسنا، امروز سکه طرح قدیم و طرح جدید ۹۳۰ هزار تومان، نیم سکه ۴۶۵ هزار تومان و ربع سکه ۲۳۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این در حالی است که در روزهای پایانی هفته گذشته طلا و ارز در بازار معامله نشده و کسی فروشنده طلا، سکه و ارز نبوده و قیمت‌ها از ثبات برخوردار نبوده است.

هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۷۷۱ دلار

در حال حاضر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۵ هزار و ۸۰۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۴۱۵ هزار تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۷۷۱ دلار است.

دلار ۲۴۰۰ تومان

با توجه به این که طلا و ارز تابعی از یکدیگرند، قیمت دلار امروز ۲۴۰۰ تومان، یورو ۳۱۲۰ تومان و پوند در حدود ۴۰۰۰ تومان معامله می‌شود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.