تازه‌ترین تصمیمات کارگروه تنظیم بازار/ واردات برنج از سه کشور

۱۶م دیماه ،

مشاور رئیس جمهور و عضو کارگروه تنظیم بازار در تشریح نتایج آخرین جلسه این کارگروه گفت: تصمیماتی برای افزایش تولید گوشت قرمز و همچنین واردات برنج از سه کشور غیر از هند گرفته شده است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با  فارس در خصوص آخرین تصمیمات گرفته شده در کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: برای تنظیم بازار برنج تصمیماتی در خصوص واردات این کالا اخذ شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت برنج در هند تمهیداتی صورت گرفته است تا برنج از کشورهای اروگوئه، پاکستان و تایلند با قیمت مناسب و با کیفیت بهتر وارد شود تا در ایام پایانی سال مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

رئیس شورای اصناف کشور گفت: برنج تضمینی خریداری شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز با قیمت تعادلی در ایام پایانی سال عرضه می‌شود.

وی همچنین در خصوص تنظیم بازار گوشت قرمز گفت: تفاهمنامه‌ای بین شرکت پشتیبانی امور دام، اتحادیه مرکزی دامداران ایران، معاونت بازرگانی داخلی امضا شده است تا بر اساس آن طی ۶ ماه آینده تولید گوشت قرمز ایران ۶۰ هزار تن افزایش یابد.

مشاور رئیس جمهور و عضو کارگروه تنظیم بازار در‌خصوص تنظیم بازار شوینده‌ها گفت: در این خصوص مشکلی وجود ندارد و مذاکرات لازم با انجمن‌ها صورت گرفته است.

وی دربارهٔ افزایش قیمت روغن با بسته‌بندی حلب گفت: مواد اولیه بسته‌بندی به کارخانجات تحویل داده شده است و مشکلی در خصوص روغن وجود ندارد و عرضه نیز مطابق قیمت سازمان حمایت خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.