تاکید قشقاوی بر پیگیری موضوع برخورد نامناسب پلیس فرانکفورت

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه از توطئه مشترک منافقین و نشریه صهیونیستی بیلد آلمان پرده برداشت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران حسن قشقاوی معاون کنسولی ، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اظهارات سخنگوی دادستانی فرانکفورت ضمن رد اتهام وارده علیه عضو سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت گفت: حرکت هماهنگ منافقین و نشریه زرد و صهیونیستی بیلد در طراحی ، اجرا و دامن زدن به این سناریوی ساختگی بار دیگر نشان از همسویی آنها در طراحی دسیسه و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به لطمات وارده به عضو سرکنسولگری کشورمان در فرانکفورت در اثر برخورد ناشایست پلیس آلمان ، احقاق حقوق نامبرده ، همچنان در دستور کار وزارت امور خارجه قرار دارد و با قوت دنبال می شود.

گفتنی است روزنامه بیلد آلمان نشریه ای با گرایشات شدید صهیونیستی است . دو خبرنگار این روزنامه در سال ۱۳۸۹ با روادید توریستی و بصورت غیرقانونی در سفر به تبریز مبادرت به اقدامات غیرقانونی کرده بودند که بدلیل ارتکاب این جرم دستگیر و روانه زندان شدند . این نشریه در سالهای اخیر همواره نسبت به جمهوری اسلامی ایران راه خصومت و کینه توزی را در پیش گرفته است.

این روزنامه در گذشته نیز مطالبی کاملا کذب و خلاف واقع علیه کشورمان از جمله ادعای ” برنامه‌ریزی ایران برای حمله به تاسیسات نظامی آمریکا در آلمان ” را منتشر کرده بود.

لذا درج اینگونه مطالب توسط این روزنامه زرد با این سوابق نشان از یک سناریوی ساختگی از پیش تعیین شده علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.
/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.